[Review] Medi pouch (IFAK) van bij Great Oak Dumpstore

Alles wat uitrusting betreft kan hier besproken worden, zowel kledij, winterbanden, gereedschap enz...
Post Reply
User avatar
vleermuis
Posts: 362
Joined: Wed Oct 21, 2015 7:46 pm
Location: zuid-limburg
Contact:

[Review] Medi pouch (IFAK) van bij Great Oak Dumpstore

Post by vleermuis »

Enige tijd geleden i.v.m de zwangerschap suiker van mijn wederhelft bij Great Oak Dumpstore
een Medi pouch besteld (I.F.A.K ) in de kleur zwart deze ook meteen betaald
en eigenlijk diezelfde dag nog een mailtje dat de gevraagde kleur niet op voorraad was,
tevens de vraag of ik me geld terug wou of een andere kleur wou bestellen.

Aangezien het voor mijn wederhelft was heb ik haar de te kiezen kleuren voorgelegd en ze koos de zandkleur/kaki ,
ik werd keurig netjes op de hoogte gehouden over het verloop van de bestelling in in een record tijd kwam de
postbode het pakketje afleveren , na het openen van de doos en het bestelde item met een kritische blik te hebben gekeurd :

De kwaliteit is uitzonderlijk goed de stiknaden zijn zeer degelijk en de algehele kwaliteit gewoon zeer goed.
verder zat er nog wat in de doos een Kobutan en een prachtig kado voor de jongste telg ....

Bobo onwijs bedankt voor de goede service van Great Oak Dumpstore,
en een persoonlijke Duim omhoog voor de goede zorgen en het leuke verassing element in het pakketje.

Great Oak Dumpstore: Een 10 met een griffel

Toppie service

Een dankbare Vleermuis .

Edit by wodan: Titel aangepast enz.
“The fear of death follows from the fear of life. A man who lives fully is prepared to die at any time.”
― Mark Twain

“A jug fills drop by drop.”- Buddha
Bobo
Posts: 313
Joined: Thu Oct 15, 2015 7:49 pm

Re: [Review] Medi pouch (IFAK) van bij Great Oak Dumpstore

Post by Bobo »

Ik ben blij dat je tevreden bent en wens je veel speelplezier en sterkte met de suiker.

Ik heb weer iets geleerd met deze order.

Ik had die dag voor het eerst op een braderie gestaan maar geen rekening gehouden met de webshopvoorraad.

Gelukkig kan deze situatie zich niet meer voor doen in de toekomst.
www.greatoakdumpstore.nl
Kogelwerende vesten, (kruis)bogen, messen en meer.

Beter 1 vogel in de pan dan 10 in de lucht.
Post Reply