Dit is de mijne.

Blij dat ge geen uilskuiken zijt.Peerke wrote:http://messenwinkel.nl/artikel/BO-05ZS580?lang=nl
(ik ben nog een ei met plaatjes posten)
vrouwen met hun roze prinsessen fetisjRepelsteeltje wrote:Mannen en hun messen-fetisj...
Ej die kende ik nog niet ..... das een mooieKorras wrote:....... een Schrade SCHF9.......
hij bevalt erg goed. de hoes die erbij zit ook, een aparte vak om van alles in op te bergen, zoals een kleine wetsteen, firesteel, etc.Jarv wrote:Ej die kende ik nog niet ..... das een mooie
thx, van boven naar onder : Leatherman Surge, Spyderco Tenacious, Fallkniven F1, Esee-6ghostwhiper wrote:mooie messen @bj0rn
Lees ik veel goeds over en lijkt mij nu ik hem zo zie een heel fijn mesje.Bj0rn wrote:Fallkniven F1
Is het beste mes op de foto, zeker een aanrader enkel de sheath is minder en ga ik vervangen door een kydexghostwhiper wrote:Lees ik veel goeds over en lijkt mij nu ik hem zo zie een heel fijn mesje.
nee, dat mes moet nog een cola-coating krijgen.Plaag wrote:@Bj0rn, is dat die wat je met cola de coating hebt verwijderd?
Bj0rn wrote:nee, dat mes moet nog een cola-coating krijgen.
deze is met cola coating