Amerika failliet?

Sparen voor later, investeren, edelmetalen, opslag van waarde, soorten valuta, munten, wereldeconomie enz
Post Reply
Kevin25
Posts: 23
Joined: Mon Jan 09, 2017 2:52 pm
Location: Gent, Oost-Vlaanderen

Amerika failliet?

Post by Kevin25 »

Zeer goed artikel deze morgen in Destandaard over de huidige koers van de Republikeinen wat belastingen betreft.
Het toont -volgens mij- des te meer aan dat de VS gewoonweg failliet zijn, met zo'n staatsschuld, en de voorspelling dat in de komende jaren er nog "1000 miljard dollar" (wat ik echt een absurd bedrag vind) bijkomt denk ik dat Europa zich zorgen mag beginnen maken over de financiële fondsen die zich in de VS bevinden en wat dit voor effect op de Europese economie zal hebben...


De VS zijn kapotgemaakt

Frans Verhagen koesterde tot voor kort de illusie dat er Republikeinen waren die meer gaven om het belang van hun land dan om dat van hun geldschieters. Nu weet hij beter.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20171208 ... gn=seeding

bron: De Standaard
"Een beetje integer kan niet" - Catherina Isabella (Ien) Dales
User avatar
Jobs
Posts: 783
Joined: Sun Nov 01, 2015 10:14 am

Re: Amerika failliet?

Post by Jobs »

Dit is geen nieuws.
Al voor 1971 ging het verkeerd en vanaf (13 augustus) 1971 is er alleen fiat geld.
Waarom anders goud terughalen bij onze NAVO-bondgenoot?
Waarom anders kopen de Russen, Chinezen en een stel anderen goud?
Waarom vlucht men in crypto's?
Omdat het bestaande systeem zo goed fucntioneert? Omdat men consistent en eerlijk belastingen int?
Omdat men beseft dat er ergens een balans dient te zijn qua financiële huishouding?
En empire kost geld.
Dat is het probleem waarvoor men al eerder waarschuwde.
If you don't believe me or don't get it, I don't have time to try to convince you, sorry.
Post Reply