Algemeen "Vluchtelingen - Gelukszoekers" draadje

Wat gebeurt er wereldwijd, wat is de invloed op ons en hoe gaan we er me om?
Post Reply
Bobo
Posts: 313
Joined: Thu Oct 15, 2015 7:49 pm

Re: Algemeen "Vluchtelingen - Gelukszoekers" draadje

Post by Bobo »

Ben de hele discussie over pieten helemaal zat. Mijn jongste zusje is voor afschaffen van zwarte piet en voor toelaten van iedereen en ik begin me af te vragen:

Als zij hun zit krijgen, welke feestdagen zijn er wanneer de shaira in wordt gevoerd?
www.greatoakdumpstore.nl
Kogelwerende vesten, (kruis)bogen, messen en meer.

Beter 1 vogel in de pan dan 10 in de lucht.
janc
Posts: 293
Joined: Thu Oct 15, 2015 7:42 pm

Re: Algemeen "Vluchtelingen - Gelukszoekers" draadje

Post by janc »

Bobo wrote:Ben de hele discussie over pieten helemaal zat. Mijn jongste zusje is voor afschaffen van zwarte piet en voor toelaten van iedereen en ik begin me af te vragen:

Als zij hun zit krijgen, welke feestdagen zijn er wanneer de shaira in wordt gevoerd?
Hoe oud is je zusje ?
Als je 18 ben , en je denkt rechts, ben je een onmens .
Als je 30 bent,en je denkt niet rechts heb je geen verstand .
Bobo
Posts: 313
Joined: Thu Oct 15, 2015 7:49 pm

Re: Algemeen "Vluchtelingen - Gelukszoekers" draadje

Post by Bobo »

Zij is 23, ik 31
www.greatoakdumpstore.nl
Kogelwerende vesten, (kruis)bogen, messen en meer.

Beter 1 vogel in de pan dan 10 in de lucht.
User avatar
ghostwhiper
Opperspammer
Posts: 1859
Joined: Fri Nov 20, 2015 10:39 am
Location: midden nederland

Re: Algemeen "Vluchtelingen - Gelukszoekers" draadje

Post by ghostwhiper »

vleermuis wrote:hier nog een filmpje over wat er in calais aan de gang is
Ik ben mijn hele leven jaarlijks een aantal keer per jaar via calais naar engeland gereisd en de ellende daar is begonnen sinds de snelweg A16 (E40) er ligt.
Daarvoor was het allemaal binnendoorwegen met niet al te veel vrachtverkeer maar nu dus simpele snelweg.
Het komt nu pas in het nieuws omdat het nieuws is maar 15 jaar geleden stonden ze al op viaducten te wachten tot ze de sprong op een vrachtwagen konden maken.
Ze worden wel iets fanatieker bij de tunnel de sous maar vrachtwagenschauffeurs kennen het probleem al lang.
"god made man but samuel colt made them equal" (colt manufacturing)
"if guns cause crime, then pencils cause misspelled words"
"bolt actions speak louder then words"
The loose canon. A really important collection of words.
FincaInSpanje
Posts: 1208
Joined: Fri Oct 16, 2015 5:55 am

Re: Algemeen "Vluchtelingen - Gelukszoekers" draadje

Post by FincaInSpanje »

Politie meldde een kleine vechtpartij, maar de boel is kort en klein geslagen. Hoe lang blijft men nog liegen tegen het volk en hoe lang pikken we dat nog?

http://www.destentor.nl/regio/apeldoorn ... 7#comments
User avatar
Plaag
Posts: 634
Joined: Thu Oct 22, 2015 10:29 am
Location: EUROPA

Re: Algemeen "Vluchtelingen - Gelukszoekers" draadje

Post by Plaag »

Ze verzwijgen veel leed en ellende die deze volksverhuizingen met zich mee brengt.
TOLERANCE IS SUICIDE
User avatar
ghostwhiper
Opperspammer
Posts: 1859
Joined: Fri Nov 20, 2015 10:39 am
Location: midden nederland

Re: Algemeen "Vluchtelingen - Gelukszoekers" draadje

Post by ghostwhiper »

volgens diverse bronnen is vandaag de 1 miljoenste asielzoeker dit jaar geregistreerd in duitsland.
waar stopt het?
"god made man but samuel colt made them equal" (colt manufacturing)
"if guns cause crime, then pencils cause misspelled words"
"bolt actions speak louder then words"
The loose canon. A really important collection of words.
User avatar
Plaag
Posts: 634
Joined: Thu Oct 22, 2015 10:29 am
Location: EUROPA

Re: Algemeen "Vluchtelingen - Gelukszoekers" draadje

Post by Plaag »

ghostwhiper wrote:volgens diverse bronnen is vandaag de 1 miljoenste asielzoeker dit jaar geregistreerd in duitsland.
waar stopt het?

Als hierdoor een rassenoorlog uitbreekt.
TOLERANCE IS SUICIDE
User avatar
Bj0rn
Posts: 239
Joined: Thu Oct 15, 2015 7:08 pm
Contact:

Re: Algemeen "Vluchtelingen - Gelukszoekers" draadje

Post by Bj0rn »

janc wrote:Hoe oud is je zusje ?
Als je 18 ben , en je denkt rechts, ben je een onmens .
Als je 30 bent,en je denkt niet rechts heb je geen verstand .
Oei ik ben 17 en denk rechts :D .... ben gewoon volwassen woor mijn leeftijd :?
hier leid dit naar na Zwitserland, Polen nu ook Frankrijk http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/art ... rijk.dhtml
User avatar
Peerke
Posts: 4048
Joined: Thu Oct 15, 2015 7:05 pm
Location: West Brabant
Has thanked: 20 times
Been thanked: 90 times

Re: Algemeen "Vluchtelingen - Gelukszoekers" draadje

Post by Peerke »

Ben ik blij dat er hier geen AZC komt ... Het AZC zou tot de grond toe afgebroken worden ... door de inwoners hier :)
Lies live on, and the truth is the victim.
User avatar
ghostwhiper
Opperspammer
Posts: 1859
Joined: Fri Nov 20, 2015 10:39 am
Location: midden nederland

Re: Algemeen "Vluchtelingen - Gelukszoekers" draadje

Post by ghostwhiper »

word steeds gekker om tegemoet te komen aan die gelukszoekers.
vele kunnen niet eens lezen maar daarom gaat het rijksmuseum wel "denigrerende" teksten aanpassen.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2485 ... erd__.html
Het Rijksmuseum is een project gestart om kwetsende etnische aanduidingen zoals 'negers', 'indianen' en 'eskimo's' te verwijderen uit omschrijvingen van museumstukken.
En uit andere minder betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat dit puur vanwege de vluchtelingen stroom zo is opgestart.
Ik eis bij deze dat de blanke vla verboden word en dat vriezen ook een nieuw woord krijgt want als halve fries vind ik het te veel lijken op friezen en ik ben helemaal niet kil :roll:
"god made man but samuel colt made them equal" (colt manufacturing)
"if guns cause crime, then pencils cause misspelled words"
"bolt actions speak louder then words"
The loose canon. A really important collection of words.
User avatar
Schatkist
Posts: 38
Joined: Tue Dec 08, 2015 2:27 pm

Re: Algemeen "Vluchtelingen - Gelukszoekers" draadje

Post by Schatkist »

Ik heb ook heel erg het idee dat de vluchteling in een goed dag licht "moet" staan van de overheid zodat de gemiddelde mens begrijpt waarom het fout gaat "want die mensen hebben wel wat mee gemaakt". Net als de werkgelegenheid die stijgt door de vluchtelingen, dat is allemaal mooi want die mensen daar krijgen inderdaad allemaal geld om uit te geven maar 3x raden waar het geld vandaan komt, uit jouw en mijn portemonnee.
Die belastingverlichting zal er ook niet meer aankomen want dit grapje kost Nederland natuurlijk een vermogen.
Snap niet dat Nederland (en andere landen) zich zo bij de neus laten nemen en maar blijven opnemen.
In Omnia Paratus
Sirius
Posts: 89
Joined: Fri Dec 04, 2015 8:48 pm
Location: Vlaanderen

Re: Algemeen "Vluchtelingen - Gelukszoekers" draadje

Post by Sirius »

Bj0rn wrote:Oei ik ben 17 en denk rechts :D .... ben gewoon volwassen woor mijn leeftijd :?
Geeft niet, die regel gold voor de periode voor 9/11 en het internationale islamterrorisme.
Last edited by Sirius on Wed Dec 09, 2015 4:56 pm, edited 1 time in total.
Sirius
Posts: 89
Joined: Fri Dec 04, 2015 8:48 pm
Location: Vlaanderen

Re: Algemeen "Vluchtelingen - Gelukszoekers" draadje

Post by Sirius »

ghostwhiper wrote:volgens diverse bronnen is vandaag de 1 miljoenste asielzoeker dit jaar geregistreerd in duitsland.
waar stopt het?
De dag waarop het invasieleger het bevel tot aanvallen krijgt?
FincaInSpanje
Posts: 1208
Joined: Fri Oct 16, 2015 5:55 am

Re: Algemeen "Vluchtelingen - Gelukszoekers" draadje

Post by FincaInSpanje »

Ik zit momenteel in het buitenland en hier spreek ik verschillende nationaliteiten. Nederlanders, Engelsen, Duitsers, Spanjaarden, Catalanen, Italianen en zelfs Pakistanen. Iedereen is de vluchtelingestroom meer dan zat en nagenoeg in ieder land hoor je dezelfde onvrede.

In de jaren 80 had dit nooit zover gekomen. Dan was men de starten opgegaan, tomaten, rotte eieren en stenen zouden de ramen van verantwoordelijke politici bekogeld hebben. Nu klaagt iedereen, IK OOK, maar doet niets. Dat gaat een keertje uit de klauw lopen natuurlijk als de druppel de emmer doet overlopen.
FincaInSpanje
Posts: 1208
Joined: Fri Oct 16, 2015 5:55 am

Re: Algemeen "Vluchtelingen - Gelukszoekers" draadje

Post by FincaInSpanje »

Helaas de keiharde waarheid.
Screenshot_2015-12-10-08-33-04-1.png
Nog even een nabrander erbij 817 incidenten dit jaar in DU tot nu toe.
http://www.elsevier.nl/Buitenland/nieuw ... -2731263W/
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
gratis
Posts: 14
Joined: Thu Dec 03, 2015 5:14 pm

Re: Algemeen "Vluchtelingen - Gelukszoekers" draadje

Post by gratis »

De wereld is steeds minder een verzameling van staatjes en onafhankelijk van elkaar werkende mensen. Dankzij het internet, wat meer mogelijk maakt dat Facebook e.d. weet de hele wereld wat de mogelijkheden zijn en worden deze steeds meer gebruikt. Het tijdperk gedomineerd door Amerika is definitief ten einde. De exorbitante luxe, ongelijk en oneerlijk verdeelde rijkdom hier (multinationals en de individuen er achter, niet u als hardwerkende burger), er komt een einde aan en de overgang is grimmig en niet zonder slag of stoot. Welke verandering is dat niet.

Het beschermen en opkroppen van deze rijkdom, al beginnend in de vroege middeleeuwen, is ten einde. Komt de welvaart niet naar de berg, dan komt de berg (vluchtelingen) naar de welvaart. Geen SHTF, maar simpelweg logica, wat jij wil, willen anderen ook en geef ze eens ongelijk. Laten we wel wezen, ook u profiteerde niet van die gigantische welvaart, minder dan 1% doet dat.

Niet de vluchtelingen zelf (slechts een symptoom van de huidige wereld) maar de manier waarop we er mee omgaan zorgt voor de meeste ellende. De angst regeert momenteel, angst voor verandering, onze wereld en denkbeelden zijn slechts tijdelijk.

Prep ze. :-)
gratis
Posts: 14
Joined: Thu Dec 03, 2015 5:14 pm

Re: Algemeen "Vluchtelingen - Gelukszoekers" draadje

Post by gratis »

>>Vluchtelingen in Hedwigepolder
>>De eigenaar, Gery de Cloedt, heeft plannen voor een "Heumensoordachtige" opvanglocatie die 5000 vluchtelingen onderdak biedt. Het voorstel is >>inmiddels ingediend bij de gemeente Hulst en de provincie Zeeland. De Cloedt hoopt naar eigen zeggen dat er iets nuttigs gebeurt met zijn land,
>>voordat dit verdwijnt.

>>ik zeg 5000 moeilijke en uitgeprocedeerde vluchtelingen er in en dan de polder onder laten lopen, 2 vliegen in een klap :D
(Edit by wodan, voor de slechte verstaander, dit is ironie)

Ze zitten al in concentratie kampen Ghostwiper, pleit je serieus voor vernietingskampen?

Edit by wodan: Als je citeerd, de citaat knop gebruiken, zo is dit onduidelijk en als hierna iemand jouw post citeert, is het compleet om zeep.
Er staat duidelijk een smiley achter de post, dit is dus als grap bedoelt, dat begrijpt ieder weldenkend mens en dit dus uit context trekken,
brengt niets goeds voort.
Sirius
Posts: 89
Joined: Fri Dec 04, 2015 8:48 pm
Location: Vlaanderen

Re: Algemeen "Vluchtelingen - Gelukszoekers" draadje

Post by Sirius »

gratis wrote:
Het beschermen en opkroppen van deze rijkdom, al beginnend in de vroege middeleeuwen, is ten einde. Komt de welvaart niet naar de berg, dan komt de berg (vluchtelingen) naar de welvaart.
Waarom gaan ze geen 'welvaart' eisen van hun schatrijke oliesjeiks?
Er zit welvaart genoeg in hun landen hoor.
Maar nee, welvaart eisen, dat kan kennelijk alleen maar gebeuren middels een invasie van Europa.

wat jij wil, willen anderen ook en geef ze eens ongelijk.
Dus als ik vind dat jij een mooier huis hebt dan ik, dan kom ik gewoon in jouw huis wonen.
Geef mij eens ongelijk.
Last edited by Sirius on Fri Dec 11, 2015 9:36 am, edited 1 time in total.
Sirius
Posts: 89
Joined: Fri Dec 04, 2015 8:48 pm
Location: Vlaanderen

Re: Algemeen "Vluchtelingen - Gelukszoekers" draadje

Post by Sirius »

gratis wrote:
Ze zitten al in concentratie kampen Ghostwiper, pleit je serieus voor vernietingskampen?
Ze moeten gewoon hun eigen maatschappij uitbouwen in hun eigen landen.
Elk volk heeft daartoe de verantwoordelijkheid.
Als ze daar niet toe in staat zijn, dan is dat niet ons probleem.
Economische migratie is geen 'recht'.
Wij zijn niet verplicht op te draaien voor het falen van andere volkeren.
User avatar
Peerke
Posts: 4048
Joined: Thu Oct 15, 2015 7:05 pm
Location: West Brabant
Has thanked: 20 times
Been thanked: 90 times

Re: Algemeen "Vluchtelingen - Gelukszoekers" draadje

Post by Peerke »

Ofwel, al die jaren van ontwikkelingsprojecten en ontwikkelingshulp aan de zgn. derde wereld landen heeft dus geen enkel verschil of vooruitgang gemaakt ?
Lies live on, and the truth is the victim.
Repelsteeltje
Posts: 1172
Joined: Mon Oct 19, 2015 8:15 am

Re: Algemeen "Vluchtelingen - Gelukszoekers" draadje

Post by Repelsteeltje »

Peerke wrote:Ofwel, al die jaren van ontwikkelingsprojecten en ontwikkelingshulp aan de zgn. derde wereld landen heeft dus geen enkel verschil of vooruitgang gemaakt ?
Had je dat werkelijk verwacht dan? Ontwikkelingshulp is prima, maar niet op de huidige manier. Het had anders gebruikt moeten worden.
User avatar
ghostwhiper
Opperspammer
Posts: 1859
Joined: Fri Nov 20, 2015 10:39 am
Location: midden nederland

Re: Algemeen "Vluchtelingen - Gelukszoekers" draadje

Post by ghostwhiper »

gratis wrote:Ze zitten al in concentratie kampen Ghostwiper, pleit je serieus voor vernietingskampen?
die smiley is een teken dat het sarcastisch bedoeld is maar ja in geval van jihadisten of extremisten zeg ik voor een vuurpeleton of de strop.
opgeruimd staat netjes en niet te veel belastinggeld aan verspild.
er word nu maar 6 jaar voor gegeven, wil je uitrekenen wat dat kost voor iets wat totaal geen zin heeft?

die vluchtelingen kunnen ook in de regio blijven, zijn diverse grote kampen gebouwd maar ze denken dit is onze kans voor simpele emigratie want voor een vluchteling is het veel makkelijker om medelander te worden dan via de normale procedure.

daarnaast hebben ze electrische fietsen, iphones, dure kleding gratis kost en inwoning en ik zit chronisch ziek in de bijstamd en het enige wat ik krijg is een trap na en 200 euro schuld per maand er bij.
een asielzoeker kan als hij zijn best doet ruim 1200 euro aan toeslagen krijgen, ik doe het met 570 euro max maar heb wel enkele tienduizenden euros aan belasting betaald in mijn leven.
dus er is geen concentratiekamp in nederland alleen maar kuuroorden
"god made man but samuel colt made them equal" (colt manufacturing)
"if guns cause crime, then pencils cause misspelled words"
"bolt actions speak louder then words"
The loose canon. A really important collection of words.
jim90
Posts: 46
Joined: Thu Oct 15, 2015 11:08 pm
Location: Noord-braboland

Re: Algemeen "Vluchtelingen - Gelukszoekers" draadje

Post by jim90 »

Peerke wrote:Ofwel, al die jaren van ontwikkelingsprojecten en ontwikkelingshulp aan de zgn. derde wereld landen heeft dus geen enkel verschil of vooruitgang gemaakt ?
Het enige wat ze naar die landen toe hadden moeten sturen zijn containers vol met voorbehoedsmiddelen.. Indammen van de bevolkingsgroei daar is de enige optie om deze wereld enigzins bewoonbaar te houden.
jim90
Posts: 46
Joined: Thu Oct 15, 2015 11:08 pm
Location: Noord-braboland

Re: Algemeen "Vluchtelingen - Gelukszoekers" draadje

Post by jim90 »

gratis wrote:De wereld is steeds minder een verzameling van staatjes en onafhankelijk van elkaar werkende mensen. Dankzij het internet, wat meer mogelijk maakt dat Facebook e.d. weet de hele wereld wat de mogelijkheden zijn en worden deze steeds meer gebruikt. Het tijdperk gedomineerd door Amerika is definitief ten einde. De exorbitante luxe, ongelijk en oneerlijk verdeelde rijkdom hier (multinationals en de individuen er achter, niet u als hardwerkende burger), er komt een einde aan en de overgang is grimmig en niet zonder slag of stoot. Welke verandering is dat niet.

Het beschermen en opkroppen van deze rijkdom, al beginnend in de vroege middeleeuwen, is ten einde. Komt de welvaart niet naar de berg, dan komt de berg (vluchtelingen) naar de welvaart. Geen SHTF, maar simpelweg logica, wat jij wil, willen anderen ook en geef ze eens ongelijk. Laten we wel wezen, ook u profiteerde niet van die gigantische welvaart, minder dan 1% doet dat.

Niet de vluchtelingen zelf (slechts een symptoom van de huidige wereld) maar de manier waarop we er mee omgaan zorgt voor de meeste ellende. De angst regeert momenteel, angst voor verandering, onze wereld en denkbeelden zijn slechts tijdelijk.

Prep ze. :-)
Waar ik het grootste probleem mee heb is dat ik niet bepaal wat ik doe met mijn welvaart, maar dat anderen (politici,bedrijven) dat voor mij weggeven, dit doen uit perverse motieven en ondertussen hun eigen kas spekken.. Hoezo gelijkheid?

Je wordt hier gewoon positief gediscrimineerd als je gezond bent en hard werkt. Ondertussen worden mijn normen en waarden afgebroken en veranderd maar oh wee als ik daar iemand anders op aanspreek want dan ben ik een racist.

En als klap op de vuurpijl zijn er dan ook nog idioten die dan durven zeggen: "ja als het je niet bevalt hier dan ga je toch weg!"

Wie is hier nou gek gij of ik? :twisted:
Post Reply