They are coming for you ... say no to taxes.

Wat gebeurt er wereldwijd, wat is de invloed op ons en hoe gaan we er me om?
Post Reply
User avatar
Lewieke
Posts: 1853
Joined: Wed Oct 14, 2015 5:13 pm
Location: Texas WVL
Been thanked: 3 times

They are coming for you ... say no to taxes.

Post by Lewieke »

Een interessante stelling over de houding van overheden mbt preppers.

Volgens dit artikel zijn zelfvoorzienende individuen 'vijanden van de staat'. Je wordt een doelwit omdat je niet van hen afhangt. De staat profiteert van afhankelijkheid, en onafhankelijkheid is hiervoor een bedreiging. Maar als je denkt dat je je gewoon kleiner moet maken en van de radar verdwijnen, denk dan maar twee keer na. Je kan verdwijnen voor hersenloze afhankelijken die in paniek slaan na een stroomstoring, maar je kan je niet verbergen voor de overheid.


Self-Reliance is the Natural Enemy of the State

Self-reliant individuals are, in the state’s own estimation, enemies of the state. You’re being targeted because you’re not dependent on them. The state profits from dependency, and self-reliance affects their bottom line. But if you’re thinking you should just hunker down and disappear from the radar, think again. You can hide from mindless dependents panicking after a power outage, but you can’t hide from the state.

http://www.survivalnewsonline.com/index ... fUKxY38Gs1

Persoonlijk ben ik ervan overtuigd dat onze eigen overheden een groter risico voor ons zijn dan onze onmiddellijke omgeving. Al kan het er in verstedelijkt gebied vast wel hard aan toe gaan. In de randstad of voorsteden schat ik dat risico kleiner in. Er zou een link bestaan tussen het verbieden van wapenbezit en overheidscontrole. Zeker het nadenken waard lijkt me. Waar staan we zonder mogelijkheid om ons te verdedigen, als onze bankrekening wordt geblokkeerd, onze mobieltjes worden opgespoord en onze berichten worden meegelezen op het net. Laatst belde ik naar de belastingen voor een vraag mbt een aangifte en binnen de minuut had de dame al mijn data en belastingaangiftes van de voorgaande jaren op het scherm. Deze week in het ziekenhuis op consult gaf de secretaresse van dienst mij mijn complete en juiste adres, huisdokter en medische geschiedenis.... . Privacy ?
Knipsel.JPG
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
Kans
Posts: 204
Joined: Tue Oct 20, 2015 5:00 pm

Re: They are coming for you ... say no to taxes.

Post by Kans »

Ik denk dat elke serieuze prepper hier over nadenkt?

In het huidige systeem van de radar verdwijnen is vrijwel onmogelijk en zeker onmogelijk zonder 'grote offers' te brengen ( je baan, verzekeringen, zorg, enz enz opgeven, al twijfel ik steeds meer of dit wel offers zijn.....)
Natuurlijk ben je al bezig met een deel van je beschikbare vermogen buiten het radarbereik te krijgen...

Maar je moet zeker nadenken over de stappen die na een eventuele shtf nodig zijn om het ergste te voorkomen.
Dat heeft te maken met je directe omgeving maar ook zeker met de overheden.
Ik neem aan dat iedereen zelf wel op een rijtje kan zetten wat hij bezit, wat voor anderen interessant is en dus een oplossing voor moet verzinnen. Het onder de radar zien te krijgen is denk ik altijd beter dan de andere alternatieven die ik dan ook meer als aanvulling/backup zie.

Prep ze,
K a n s
Het is niet de kunst om te zien wat niemand nog heeft gezien, maar om dat te zien wat iedereen ziet en te bedenken wat nog niemand heeft bedacht.

Frederic Bastiat - 1850 :
“When plunder becomes a way of life for a group of men living together in society, they create for themselves in the course of time a legal system that authorizes it and a moral code that glorifies it"
K a n s - 2015:
What other reason does one need to defend oneself by all means ?
Post Reply