celstraf voor jihad propaganda

Zaken en gebeurtenissen die specifiek gelden voor Nederland.
Post Reply
DRD28
Posts: 32
Joined: Tue Nov 17, 2015 7:05 pm

celstraf voor jihad propaganda

Post by DRD28 »

n het grootschalige Haagse jihadproces heeft Azzedine C. een celstraf van zes jaar gekregen. Rudolph H. heeft drie jaar gekregen, waarvan een jaar voorwaardelijk, evenals Oussama C.
http://www.nu.nl/binnenland/4180177/cel ... roces.html

6 jaar bak. klap met de klauwhamer is goedkoper...
User avatar
Plaag
Posts: 634
Joined: Thu Oct 22, 2015 10:29 am
Location: EUROPA

Re: celstraf voor jihad propaganda

Post by Plaag »

Helemaal mee eens, die lui zijn toch hardleers, hun tijd in detentie zal hun haat tegen het westen enkel vergroten waardoor ze
nog meer gaan radicaliseren.
TOLERANCE IS SUICIDE
RDNK76
Posts: 37
Joined: Wed Dec 09, 2015 8:03 am

Re: celstraf voor jihad propaganda

Post by RDNK76 »

NL paspoort afnemen en retour richting zandbak, nooit meer terugkomen. Maar zeker niet op mijn belastinggeld een beetje gamen in de bak
User avatar
Jobs
Posts: 783
Joined: Sun Nov 01, 2015 10:14 am

Re: celstraf voor jihad propaganda

Post by Jobs »

RDNK76 wrote:NL paspoort afnemen en retour richting zandbak, nooit meer terugkomen. Maar zeker niet op mijn belastinggeld een beetje gamen in de bak
Het proces (niet per C juridisch) hiervoor is nog onvoldoende ingeregeld c.q. beproefd.
Helaas...
If you don't believe me or don't get it, I don't have time to try to convince you, sorry.
RDNK76
Posts: 37
Joined: Wed Dec 09, 2015 8:03 am

Re: celstraf voor jihad propaganda

Post by RDNK76 »

Jobs wrote:Het proces (niet per C juridisch) hiervoor is nog onvoldoende ingeregeld c.q. beproefd.
Helaas...
Heb dat hele Parijs debat onlangs gevolgd ja... diep en diep triest hoe we bezeikt worden door die lui op het pluche... Stelletje kontedraaiers
User avatar
Jobs
Posts: 783
Joined: Sun Nov 01, 2015 10:14 am

Re: celstraf voor jihad propaganda

Post by Jobs »

Paspoort afnemen is niet burgerschap afnemen. (ja toch?)
Dus iemand volledig het nederlanderschap ontnemen, zijn daar gevallen van bekend dat dat gebeurd is? (denk het niet)
If you don't believe me or don't get it, I don't have time to try to convince you, sorry.
DRD28
Posts: 32
Joined: Tue Nov 17, 2015 7:05 pm

Re: celstraf voor jihad propaganda

Post by DRD28 »

Als je militaire dienst neemt "in den vreemde" , mag je je paspoort inleveren. Ook als je voor een ander Navo land gaat vechten. Maar als je vrouwen gaat verkrachten , kinderen doodslaan, complete dorpen uitmoordt , nee dan krijg je 6 jaar bak en daarna weer fijn een uitkering. omdat IS officieel geen staat is.. bah bah...

klap met de klauwhamer , goedkoper dan een kogel en weer te gebruiken, Dat is pas recycling! :D
Post Reply