Incompetente ouders mogen geen kinderen meer krijgen.

Zaken en gebeurtenissen die specifiek gelden voor Nederland.
Bobo
Posts: 313
Joined: Thu Oct 15, 2015 7:49 pm

Re: Incompetente ouders mogen geen kinderen meer krijgen.

Post by Bobo »

Net als met de vondeling: vader is bekend maar hij weet niet wie de moeder is want hij had meerdere partners. Dus kind blijft bij pleeggezin en hij hoeft niets meer te doen. KNIP zou ik zeggen.

En @lewieke ik bedoel niet dat de leraren alles over moete nemen, maar ik ken zat mensen in mijn omgeving, mijzelf daar ook onder, die een hoger onderwijs volgen dan de ouders. Nu weet mijn vader een hoop van financiele zaken maar kijkend naar wat ik leerde bij economie: hoe werkt de economie van een afrikaans land, of tijdens biologie: zo maak je een kind en na de bevruchting groeit het. Punt. En daarna zou het middels verzorging moeten worden doorgegaan, maar daar leer je LABELS LEZEN IN EEN SHIRT.

De stelling van pythagoras gebruik ik gemiddeld 1x per maand ivm mijn beroep, differentiatie doe ik niets meer mee, maar hoe belastingen werken is nooit uitgelegd. Dat wilde ik aangeven.

Verder ben ik het eens met het eerder genoemde lijstje van mensen die al dan niet tijdelijk geen konderen zouden moeten krijgen.
www.greatoakdumpstore.nl
Kogelwerende vesten, (kruis)bogen, messen en meer.

Beter 1 vogel in de pan dan 10 in de lucht.
Drent
Posts: 52
Joined: Tue Dec 08, 2015 9:12 pm

Re: Incompetente ouders mogen geen kinderen meer krijgen.

Post by Drent »

Als de kinderen in die maand na de citotoets leerden budgetteren en ehbo training kregen waren we al een aardig eind op weg, maar dan leren ze geen schulden maken en dan ligt de economie plat.

Een groep verbieden kinderen te krijgen is een glijdende schaal. Kindertoeslagen afschaffen ben ik wel voor. Maakt het een stuk minder aantrekkelijk, maar dan moet anticonceptie wel gratis en makkelijk te krijgen zijn.
FincaInSpanje
Posts: 1208
Joined: Fri Oct 16, 2015 5:55 am

Re: Incompetente ouders mogen geen kinderen meer krijgen.

Post by FincaInSpanje »

Sarc on. Ach geef jonge mensen elk jaar gratis de lastste nieuwe Iphone met gratis onbeperkt bellen en internetten en je hebt al een grote groep te pakken die bereid is in ruil hiervoor geen kinderen te nemen. Sarc. Off

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
DeVeelvraat
Posts: 18
Joined: Sat Aug 20, 2016 1:41 pm

Re: Incompetente ouders mogen geen kinderen meer krijgen.

Post by DeVeelvraat »

DeVeelvraat
Posts: 18
Joined: Sat Aug 20, 2016 1:41 pm

Re: Incompetente ouders mogen geen kinderen meer krijgen.

Post by DeVeelvraat »

FincaInSpanje wrote:Sarc on. Ach geef jonge mensen elk jaar gratis de lastste nieuwe Iphone met gratis onbeperkt bellen en internetten en je hebt al een grote groep te pakken die bereid is in ruil hiervoor geen kinderen te nemen. Sarc. Off

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Shockley, mede-uitvinder van de transistor, stelde zoiets voor. Het huis was te klein.

https://en.wikipedia.org/wiki/William_Shockley
Shockley's published writings and lectures to scientific organizations on this topic were partly based on the writings of psychologist Cyril Burt and were funded by the Pioneer Fund. Shockley also proposed that individuals with IQs below 100 be paid to undergo voluntary sterilization
User avatar
Peerke
Posts: 4038
Joined: Thu Oct 15, 2015 7:05 pm
Location: West Brabant
Has thanked: 17 times
Been thanked: 81 times

Re: Incompetente ouders mogen geen kinderen meer krijgen.

Post by Peerke »

DeVeelvraat wrote:Shockley also proposed that individuals with IQs below 100 be paid to undergo voluntary sterilization
Dan kunnen ze alles onder de Middellandse zee wel steriliseren :P

(zou wel een oplossing zijn, want veel soeps komt er niet vandaan ...)
Lies live on, and the truth is the victim.
User avatar
Peerke
Posts: 4038
Joined: Thu Oct 15, 2015 7:05 pm
Location: West Brabant
Has thanked: 17 times
Been thanked: 81 times

Re: Incompetente ouders mogen geen kinderen meer krijgen.

Post by Peerke »

Lies live on, and the truth is the victim.
Post Reply