Wat kan je doen om nog gezonder te worden.

EVA'S homemade Eden
Post Reply
User avatar
SurfEasy
Posts: 672
Joined: Tue Feb 06, 2018 9:44 am
Has thanked: 47 times
Been thanked: 3 times

Wat kan je doen om nog gezonder te worden.

Post by SurfEasy »

Botontkalking een aandoeningen aan je gewrichten wil je niet hebben.
Onze @vheeswijk heeft daar tips over gegeven die wij ook al wat jaren gebruiken.

Het is borax met glucose we noemen het dan Borium, het mengen in verhouding, en het gebruiken is wel belangrijk.
https://www.worldunity.me/hoe-het-genee ... ing-video/

Mijn vrouw heeft al heel wat jaren een zeer ernstige botontkalking en zou een experimentele behandeling moeten onder gaan in het UMCG waar ook nog eens behoorlijke risico's zijn aan verbonden, daarom hebben we gekozen om het zelf aan te pakken.
Als er vragen zijn stel ze gerust, we hebben een ruime ervaring om er wat aan te doen.

Wat zijn onze resultaten,,,,, veel minder pijn, er zijn geen fracturen bij gekomen, ze kan weer vrij normaal functioneren.

Met Borax kan je voor nog veel meer dingen gebruiken, reken maar dat het verrassend zal zijn, wat je er allemaal mee kan doen, het is een mooi product om te preppen:
https://www.happypreppers.com/Borax.html

Ik zie uit naar jullie reacties.
Mvg,
JenA
JJ&A
J.J
User avatar
Peerke
Posts: 4038
Joined: Thu Oct 15, 2015 7:05 pm
Location: West Brabant
Has thanked: 17 times
Been thanked: 81 times

Re: Wat kan je doen om nog gezonder te worden.

Post by Peerke »

Neem een koud water zwemsessie in de zee. Het is erg gezond !

https://www.nouveau.nl/artikel/beauty/o ... 0f5833ebbe

Van de zomer ben ik dagelijks naar het zwembad geweest waar het water tussen 24 en 26 graden was. Het zwembad is nu bijna 1 week dicht, maar het is nog lekker weer buiten.

Het kruipt en jeukt nog steeds om te zwemmen. Gister en vandaag ben ik naar 'de dam' gegaan om af te koelen en te zwemmen. Gister voelde het water met 19 ° niet echt comfortabel aan. Het was wel fijn om eens uit de comfort zone te komen. Vanmiddag ben ik meer wezen zwemmen (en genieten van de zon) en ik had er vandaag al veel minder moeite mee.

Het is het omgekeerde proces van de kikker die langzaam gekookt wordt, maar toch in de pan blijft zitten.
Iedere dag wennen aan een iets lagere temperatuur. Het is erg gezond. En in 2 dagen douche ik me niet eens meer warm maar lauw.

Lies live on, and the truth is the victim.
User avatar
SurfEasy
Posts: 672
Joined: Tue Feb 06, 2018 9:44 am
Has thanked: 47 times
Been thanked: 3 times

Re: Wat kan je doen om nog gezonder te worden.

Post by SurfEasy »

Eten jullie wel uit de natuur om nog gezonder te worden???
Hoe brengen jullie het op smaak??


Des infecteren van de wilde groenten is niet verkeerd, het kan ik zuiveringszout (Natriumbicarbonaat) oplossing is daar bij best goed, en kortstondig er even goed in wassen en dat met schoon water na spoelen.
Ook bramen en ander laag broeiend voedsel uit de natuur is het belangrijk het de desinfecteren, ratten, vossen, egels, vleermuizen hebben best veel ziekten verwekkers bij zich net als stadsduiven en vleermuizen.

Vossen kunnen rabies hondsdolheid bij zich dragen.

Van het internet gehaald:
Vleeseters zoals de vos, wolf, (zwerf )hond, (zwerf )kat etc. kunnen het rabiësvirus bij zich dragen. Het virus zit in het speeksel van een besmet dier. Door bijten, likken of krabben, kan het virus worden overgedragen op andere (huis)dieren of de mens.

Ook in steden komen ze voor dus wees ook behoedzaam wat je daar en voedsel plukt.
https://www.rivm.nl/kan-stadsvos-in-ned ... oor-rabies
Mvg,
JenA
JJ&A
J.J
User avatar
SurfEasy
Posts: 672
Joined: Tue Feb 06, 2018 9:44 am
Has thanked: 47 times
Been thanked: 3 times

Re: Wat kan je doen om nog gezonder te worden.

Post by SurfEasy »

Ik heb het idee dat dit niet gelezen is???

Daarom plaats ik het maar hier:
Hoe het geneesmiddel voor artritis is gestopt: de Borax-samenzwering (video) 0
BY REDACTIE WORLD UNITY ON MEI 21, 2019COMPLOTTEN EN SAMENZWERINGEN, GEZONDHEID
In de jaren zestig ontwikkelde Rex Newnham, Ph.D., D.O., N.D, artritis. In die tijd was hij bodem- en plantenwetenschapper in Perth, West-Australië. Conventionele medicijnen hielpen niet, dus hij zocht naar de oorzaak in de chemie van planten. Hij besefte dat planten in dat gebied nogal mineraalarm waren. Wetende dat borium het calciummetabolisme in planten helpt, besloot hij het te proberen. Hij begon 30 mg borax per dag in te nemen en na drie weken waren alle pijn, zwelling en stijfheid verdwenen.

Hij vertelde de autoriteiten van de volksgezondheid en de medische school over zijn ontdekking, maar ze waren niet geïnteresseerd. Sommige mensen met artritis waren echter opgetogen toen ze verbeterden. Anderen waren bang om iets te nemen met een giflabel op de verpakking en bedoeld om kakkerlakken en mieren te doden. Uiteindelijk had hij tabletten gemaakt met een veilige en effectieve hoeveelheid borax.

Binnen vijf jaar verkocht hij slechts mondjesmaat 10.000 flessen per maand. Hij kon het niet langer aan en vroeg een farmaceutisch bedrijf om het op de markt te brengen. Dat was een grote fout. Zij gaven aan dat dit duurdere medicijnen zou vervangen en hun winst zou verminderen. Het gebeurde zo dat ze vertegenwoordigers hadden in regeringsgezondheidscomités en dat Australië in 1981 een verordening had ingesteld die verklaarde dat borium en zijn verbindingen in elke concentratie vergiftigd moesten worden. Hij kreeg een boete van $ 1000 voor het verkopen van een gif, en daarmee werd zijn artritiskuur succesvol gestopt in Australië.

Vervolgens publiceerde hij verschillende wetenschappelijke artikelen over borax en artritis. Een daarvan was een dubbelblinde proef in het midden van de jaren tachtig in het Royal Melbourne Hospital, waaruit bleek dat 70% van degenen die de proef hadden voltooid, sterk waren verbeterd. Slechts 12% verbeterde wanneer op placebo. Er waren geen negatieve bijwerkingen, maar sommigen meldden dat hun hartkwaal ook was verbeterd en dat er een betere algemene gezondheid en minder vermoeidheid was.

Het meeste van zijn latere onderzoek was gewijd aan de relatie tussen bodemboriumniveaus en artritis. Hij ontdekte bijvoorbeeld dat de traditionele suikerrieteilanden, vanwege het langdurige gebruik van kunstmest, een zeer laag niveau aan grond borium hebben. Jamaica heeft het laagste niveau en de aantallen voor artritis zijn ongeveer 70%. Hij merkte op dat zelfs de meeste honden mank liepen. Vervolgens komt Mauritius met zeer lage boriumniveaus en 50% artritis. De dagelijkse inname van borium in deze landen is minder dan 1 mg / dag. Een interessante vergelijking is tussen Indiase en inheemse Fijiërs. Er wordt geschat dat de Indianen een artritis percentage van ongeveer 40% hebben en veel rijst eten die is geteeld met kunstmest, terwijl de inheemse Fijiërs met een geschat arthritis percentage van 10% voornamelijk zetmeelhoudende wortelgroenten eten die particulier worden gekweekt zonder kunstmest.

De VS, Engeland, Australië en Nieuw-Zeeland hebben over het algemeen gemiddelde bodem borium concentraties met een geschatte inname van 1 tot 2 mg borium en arthritis niveaus van ongeveer 20%. Maar Carnarvon in West-Australië heeft hoge boriumgehalten in grond en water, en het artritispercentage is slechts 1%. Het is vergelijkbaar in een plaats genaamd Ngawha Springs in Nieuw-Zeeland met zeer hoge boriumgehalten in het spawater, dat genezend is voor artritis. Eigenlijk hebben alle spa’s waarvan bekend is dat ze artritis genezen, een zeer hoog borium gehalte. Deze zijn ook hoog in Israël met een geschatte dagelijkse borium inname van 5 tot 8 mg en slechts 0,5 – 1% artritis.

Botanalyse liet zien dat artritische gewrichten en nabijgelegen botten slechts de helft van het boriumgehalte van gezonde gewrichten hadden. Evenzo is synoviaal vocht dat gewrichten smeert en voedingsstoffen verschaft aan het kraakbeen in arthritische gewrichten laag. Na boriumsuppletie waren botten veel harder dan normaal en chirurgen vonden het moeilijker om door te zagen. Met extra boorbotbreuken genezen in ongeveer de helft van de normale tijd in zowel mens als dier. Paarden en honden met gebroken benen of zelfs een gebroken bekken zijn volledig hersteld.

Borax is ook effectief bij andere vormen van artritis, zoals reumatoïde artritis, juveniele artritis en lupus (systemische lupus erythematosus). Zo zag Dr. Newnham een ​​jong meisje van 9 maanden met juveniele artritis. Hij was in staat om haar in 2 weken te genezen.

Hij schreef dat mensen in ongeveer 1 tot 3 maanden vaak van hun pijn, zwelling en stijfheid af kunnen komen. Daarna kunnen ze de behandeling van 3 tot 1 boriumtablet (elke 3 mg) per dag als onderhoudsdosis verminderen, zodat ze toekomstige artritis kunnen voorkomen. Hij verklaarde ook dat patiënten met reumatoïde artritis vaak een Herxheimer-reactie ervoeren en dat dit altijd een goed prognostisch teken is. Ze moeten volharden en in nog eens 2 of 3 weken zullen de pijn, zwelling en stijfheid verdwenen zijn.
Mvg,
JenA
JJ&A
J.J
User avatar
Peerke
Posts: 4038
Joined: Thu Oct 15, 2015 7:05 pm
Location: West Brabant
Has thanked: 17 times
Been thanked: 81 times

Re: Wat kan je doen om nog gezonder te worden.

Post by Peerke »

Groenten en fruit, en daarnaast supplementen.

- multivitamine A-Z
- vitamine D 1000%
- echinacea
- propolis
- spirulina/ chlorella / kelp
- magnesiumcitraat
- quercetine

Neem tzt eens een gember/ kurkuma shotje. Geen spuit, maar een drankje.
Lies live on, and the truth is the victim.
Post Reply