Zit je ook op andere forums nodig ze uit, doen.

Algemene zaken aangaande preppen wordt hier besproken.
Post Reply
JJenA
Posts: 346
Joined: Thu Oct 15, 2015 8:33 pm

Zit je ook op andere forums nodig ze uit, doen.

Post by JJenA »

Ook nieuwelingen, ook van verschillende forums van harte welkom,

Ik heb het ook gedaan op heb daar door 80 reacties gehad en 3231 die de reclame voor het forum hebben gelezen en één persoon wil zich ook aanmelden één ander heeft het reeds gedaan en is ook actief op ons forum.
Voor nieuwelingen voel je vrij je op het nieuwe forum aan te melden en je voor te stellen, je zult met open armen ontvangen worden, en de sfeer is het goed, geen hatelijkheden, geen sarcasme, hier vind je vriendschap en betrokkenheid, en het belangrijkste tips voor het leven, of het nu is voor rampen, zelf redzaamheid of gewoon voor het dagelijkse leven om voor minder verrassingen te komen staan je bent immers voorbereid. (prepared)

Ook op gebied van gezondheid hebben de een speciaal mannetje vheeswijk, op een groot gebied staat hij ons met raad en daad bij.

Aan het nieuwe forum word hard gewerkt, het is net als het opbouwen van een woning vanaf de grond om het vervolgens af te werken en in te richten, wil je wachten dat alles klaar is kan ook maar mee helpen aan de opbouw en inrichting, dat geeft je een kik en voldoening, en je doet dit dan schouder aan schouder met de beste mensen met een hart in het lijf.

Met een hartelijke groet,
JJenA J.J, Jelle, jakob G, Jakob.J JJ&A, AT
Een aanrader voor aanschaf prepper spullen
http://www.greatoakdumpstore.nl/shop/ ;)
Met een hartelijke groet, JJenA :D
Bij deze doe ik afstand van enig recht op mijn inzendingen, ze mogen bij gewerkt worden ten bate van het forum.
Post Reply