Het beste survivalboek ooit.

Alles wat mens en dier eten en drinken wordt hier besproken.
Post Reply
User avatar
Lewieke
Posts: 1853
Joined: Wed Oct 14, 2015 5:13 pm
Location: Texas WVL
Been thanked: 3 times

Het beste survivalboek ooit.

Post by Lewieke »

Ik heb er eigenlijk zelden bij stilgestaan, alleen op momenten dat je niet goed weet van welk hout pijlen maken, of als je niet weet welk recept best past bij welk product dat je net op de kop kon tikken voor een zacht prijsje. Het staat in elke Vlaamse -zichzelf respecterende- keuken. Het was het eerste boek wat ik kocht nadat ik alleen ging wonen, intussen 20 jaar geleden. Je krijgt pagina's leesplezier, tips over inmaken, over gelei, confituur, bakken, koken, slaatjes, ijs, ... alles wat eet- en drinkbaar is én gangbaar is in Vlaanderen. Misschien willen Nederlanders ook wel eens kennis maken met de Vlaamse keuken. Het gaat om het énige echte kookboek van de landelijke vrouwen (boerinnenbond). Het kookboek staat vol recepten, tips, stappenplannen, zelfs al ben je een kluns in de keuken, dan nog kan je daarmee aan de slag. Zowel voor een feestmaal als het gewone dagelijkse eten kan je bij dat éne boek terecht. Zelf gebruik ik het minimaal wekelijks. Al jarenlang.

No nonsen, correcte recepten, eenvoudig geschreven en niet duur voor zo een boekwerk. Misschien is dit wat voor onder de kerstboom. Dan krijgen jullie in Nederland ook eens fatsoenlijk eten. Vraag maar aan alle Vlamingen op het forum hier, wie het in huis heeft. Het kookboek van de boerinnenbond, de bijbel voor de keuken.[ATTACH=CONFIG]6778[/ATTACH]
Mijn exemplaar.

http://www.kvlv.be/NL/Nieuws/tabid/4320 ... kboek.aspx
Post Reply