maar ik heb vaak wel de riem mee. al is het alleen om een boete te voorkomen.
MAG test slaat helemaal nergens op. Die zou overigens afgeschaft worden om deze reden.Bj0rn wrote:@EVA
als het er echt op aan komt doen ze een MAG test ( Maatschappelijk Aanvaardbare Gedragstest) waaruit snel genoeg blijkt of je hind agressief is of gewoon verdedigde
Na wat bij janc's buren gebeurde, weer actueler dan voorheen.Peerke wrote:Even dit topic weer omhooghalen !
Ik heb kennelijk iets gemist.wodan wrote:Na wat bij janc's buren gebeurde, weer actueler dan voorheen.
Bobo wrote:Ik heb kennelijk iets gemist.
Wij hebben een mobiel alarmsysteem met stroomuitvalbeveiliging, automatische sirene en vangmethode van het type Amerikaanse Stafford.Bobo wrote:Ze hebben zet het bij ons een paar jaar geleden ook gedaan. Gelukkig hebben we een alarmsysteem.
Minder fijne gebeurtenis.Peerke wrote:Mijn 1e gedachte was al: foute boel. Aangekomen bij de voordeur zat er een kiertje en overal inbraaksporen.
Hoewel begrijpelijk toch proberen rustig te blijven. Je kan het gebeurde niet terug draaien.Peerke wrote:Had ik die indringer betrapt, dan had die nu in een ziekenhuis gelegen, of op een kerkhof ...
Adrenaline level was hoog, en is nog steeds hoog. Ondanks een krat bier ... Adrenaline is een hell of een drug.
k kan niet slapen, ogen als thee schotels. Woede.
Als ik in deze staat iemand tegen kom, sloop ik hem ... Hoeveel botten telt het lichaam ? 255 ? Ik sloop ze allemaal.
Ik sta niet voor mezelf in in zo'n situatie.
Ik ben nog steeds ziedend van woede.
Mijn ouders zeggen, neem een slaapmuts. GVD al kist bier op, zo een jonko en een fles whiskey. Misschien dat ik slaap...