Ik ben heel benieuwd naar jou
@Geer bevindingen als je er toch toe overgaat om het toestel te maken.
Het zou voor ons heel ideaal zijn want mijn vrouw verdraagt al wat jaren geen leidingwater, kochten eerst een van de beste ***waterfilter***, maar dat mocht niet baten toen kochten we steeds Bar-le-duc 2l pakken water, daar kreeg mijn vrouw heel last van dus een tijdlang gebruikt ook om te koken, dus dagelijks word er redelijk wat liters water gebruikt, hebben toen een waterfilter gekocht met een actieve kool filter er ook in, die gebruiken we ook al weer een tijdje, hebben er vele liter mee gefilterd.
We zijn net terug met ons T5-campertje van een rit Spanje Portugal, hebben ook aardig wat water gefilterd uit de openbare kranen in plaatsjes ook waar bij stond dat het niet geschikt zou zijn als drinkwater en hebben steeds lekker gefilterd water gedronken wel vier liter per persoon, dus je moet wel steeds aan water zien te komen, al hoewel water kopen voordeliger is dan in NL.
Zouden we water uit de atmosfeer kunnen halen of zelfs in ons campertje dat zou prachtig ideaal zijn, vooral tijden de hitte van dik veertig graden, ik zou de luchtaanvoer (circulatie) rond mijn lichaam maken, dan is het zitten met natte kleding voor bij, haha dat zou mooi zijn, en tijdens het slapen in de slaapzakken.
Tijden regenachtige dagen zou je in het campertje een drogere lucht kunnen hebben omdat de vocht onttrokken word en nette regenkleding sneller droger, zou je en gesloten douchecabine in een campertje hebben, dan kan je in een handomdraai er een droogcabine, met het toestel.
Ja ik lach het wel toe

.