Werken aan je gezondheid, is preppen op je gezondheid.

Hoe zorg je het best voor jezelf en je naasten zowel nu als wanneer het wat minder of zelfs fout gaat.
User avatar
SurfEasy
Posts: 703
Joined: Tue Feb 06, 2018 9:44 am
Has thanked: 117 times
Been thanked: 3 times

Re: Werken aan je gezondheid, is preppen op je gezondheid.

Post by SurfEasy »

Zo naar de prikdienst geweest we zijn nu heel benieuwd wat de uitslag zal zijn.

Ik probeer dus van mijn lege (prostaat is er uitgehaald) prostaat holte kanker af te komen, ik krijg de lichaam vriendelijke tips van een vriend die ik op volg, en hoop zo van de kanker af kan komen, want bestralingen (35 keer) leveren in mijn geval veel schade op, en in die beschadigde cellen kan ook weer kanker op treden, ze doen dat van af de buiten kant van het lichaam om zo binnen de kanker cellen kapot te stralen, wat een verschrikkelijke groffe methode, ik zelf kwam de gedachte ook bij mij op dat ze het ook zouden kunnen behandelen door een jodiumzaadje in de prostaat holte te kunnen inbrengen en zo de cellen te kunnen vernietigen, en nieuwe te voorkomen.

Normaal plaatsen ze de 125 stuks jodiumzaadjes in de prostaat, zie de foto.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
De prostaat
De prostaat is een klier die aan de basis van de penis tegen de blaas aan ligt. De prostaat produceert vocht voor de zaadlozing. Hoewel de grootte en vorm van de prostaat kan wisselen, is de afmeting en vorm van de gemiddelde prostaat te vergelijken met een grote walnoot. Op de onderstaande afbeelding kunt u zien waar de prostaat zich in het lichaam bevindt, namelijk: tussen de endeldarm en het schaambeen, onder de blaas.

Op dit plaatje zie je de grote van het jodium zaadje.
Schermafbeelding 2024-05-21 110605.png
Schermafbeelding 2024-05-21 105903.png


https://www.umcutrecht.nl/nl/behandelin ... ker/folder[attachment=1]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

We gaan een een ziekenhuis aanschrijven of ze mijn methode een goed idee vinden omdat bij mij toe te passen, als andere dingen die ik nu probeer niet werken.

Dit idee mag gebruikt worden door @kwakster zijn partner voor haar werk.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Mvg,
JenA
JJ&A
J.J
User avatar
SurfEasy
Posts: 703
Joined: Tue Feb 06, 2018 9:44 am
Has thanked: 117 times
Been thanked: 3 times

Re: Werken aan je gezondheid, is preppen op je gezondheid.

Post by SurfEasy »

Mij is ook verteld dat je van kanker kan genezen door Abrikozenpitten te eten, dagelijks een stuk of wat.
Onder ander door de heer @vheeswijk
Er worden ook wilde verhalen over verteld.
Mvg,
JenA
JJ&A
J.J
User avatar
Peerke
Posts: 4075
Joined: Thu Oct 15, 2015 7:05 pm
Location: West Brabant
Has thanked: 22 times
Been thanked: 128 times

Re: Werken aan je gezondheid, is preppen op je gezondheid.

Post by Peerke »

SurfEasy wrote: Mon Aug 28, 2023 10:56 pm Ik zeg toch altijd je bent geweldig, blijf ons op de hoogte houden.
Op 1 februari heb ik mijn valangst overwonnen en weer leren fietsen op mijn gewone stadsfiets.

Inmiddels heb ik dat electrische wrak de deur uitgedaan en er een zeer luxe, niet electrische tourfiets voor in de plaats binnen gezet. Het fietst zo heerlijk licht.
fiets.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Lies live on, and the truth is the victim.
User avatar
SurfEasy
Posts: 703
Joined: Tue Feb 06, 2018 9:44 am
Has thanked: 117 times
Been thanked: 3 times

Re: Werken aan je gezondheid, is preppen op je gezondheid.

Post by SurfEasy »

Heel fijn dat het zo goed met je gaat, ik heb vanmiddag even rond gekeken in je plaatsje het is er echt mooi, ook een pracht van een zwembad met van alles er bij en omheen, mochten we een keer met ons T5-campertje in je plaatsje komen zien we je misschien een keer, weet nu wat hoe je er uitziet wat voor fiets je hebt waar je graag mag zitten en zwemmen, wat dat betreft bij je rijk in de mogelijkheden van genieten.

Moet je trouwens altijd wat om je broekspijp hebben zodat je broek niet tussen de gekartelijkte aandrijfband komt ik zie er geen broekspijp beschermende kast om heen.
Ik en mijn vrouw hebben vroeger nog wel eens gehad dat je haast omviel omdat de broek tussen de ketting en tandwielen terecht wat gekomen, en omdat weer goed te krijgen was een hele toer, en dat moet helemaal niet gebeuren als je tussen druk verkeer rijd, zie toch maar even of daar een oplossing voor gemaakt kan worden je moet niet weer vallen, ik wil je niet bang maken, maar denk er maar even goed overna, dat is misschien zoals de Sufject aan geeft: Werken aan je gezondheid, is preppen op je gezondheid.

Het ga je goed beste man. :D
Mvg,
JenA
JJ&A
J.J
User avatar
Peerke
Posts: 4075
Joined: Thu Oct 15, 2015 7:05 pm
Location: West Brabant
Has thanked: 22 times
Been thanked: 128 times

Re: Werken aan je gezondheid, is preppen op je gezondheid.

Post by Peerke »

SurfEasy wrote: Fri May 24, 2024 4:30 pm Heel fijn dat het zo goed met je gaat, ik heb vanmiddag even rond gekeken in je plaatsje het is er echt mooi, ook een pracht van een zwembad met van alles er bij en omheen, mochten we een keer met ons T5-campertje in je plaatsje komen zien we je misschien een keer, weet nu wat hoe je er uitziet wat voor fiets je hebt waar je graag mag zitten en zwemmen, wat dat betreft bij je rijk in de mogelijkheden van genieten.

Moet je trouwens altijd wat om je broekspijp hebben zodat je broek niet tussen de gekartelijkte aandrijfband komt ik zie er geen broekspijp beschermende kast om heen.
Ik en mijn vrouw hebben vroeger nog wel eens gehad dat je haast omviel omdat de broek tussen de ketting en tandwielen terecht wat gekomen, en omdat weer goed te krijgen was een hele toer, en dat moet helemaal niet gebeuren als je tussen druk verkeer rijd, zie toch maar even of daar een oplossing voor gemaakt kan worden je moet niet weer vallen, ik wil je niet bang maken, maar denk er maar even goed overna, dat is misschien zoals de Sufject aan geeft: Werken aan je gezondheid, is preppen op je gezondheid.

Het ga je goed beste man. :D
Bedankt !

Ik ben zeer zeker gezegend met dit fijne zwembad. Het is er brandschoon - zowel het water als de omgeving, het is fijn personeel en er is goed toezicht en de zwemlessen zijn uitstekend. Sinds de opening ben ik iedere dag even een half uurtje intensief wezen zwemmen, behalve vandaag vanwege het onweer. Dus ben ik vanmiddag maar even naar de Action in het dorp hiernaast geweest.

Dat ene uurtje binnen zwemmen in de winter was leuk om weer alles van 0 op te bouwen en heeft me zeker geholpen. Maar iedere dag een half uur merk ik nu al heel erg goed.

Als jullie van plan zijn om dit stadje te bezoeken, laat het me via een persoonlijk bericht even weten. Dan kunnen we wat afspreken. Het lijkt me leuk om elkaar eens te ontmoeten en live kennis te maken.

groet, Peer
Lies live on, and the truth is the victim.
User avatar
SurfEasy
Posts: 703
Joined: Tue Feb 06, 2018 9:44 am
Has thanked: 117 times
Been thanked: 3 times

Re: Werken aan je gezondheid, is preppen op je gezondheid.

Post by SurfEasy »

Ik dacht dat ik een keer een topic had geopend met het onderwerp fagen, maar kon het niet terug vinden.

Het 100% voorkomen is niet mogelijk lijk wel, er is wel kleding te koop waar insecten niet door heen kunnen prikken, en ook nog ademend zouden zijn, sokken zouden behandeld zijn met een middel waar insecten van terug schrikken, en verder moet je alles behoorlijk afsluiten, kom je terug van de plek des onheils moet je je kledig grondig contoleren op taken en dergelijk, ha er een uurtje mee gaan zwemmen in zee zouden insecten van je kleding en je zelf kunnen weg nemen, haha dat is natuurlijk niet te doen en is een geintje.

Maar voorzichtigheid is dus geboden.


Behandeling van de ziekte van lyme.

Dit bericht het ik over getypt via kladblok, ((wat wettelijk zou zijn toe gestaan)) zie beilage.
Hyperemie van het hele lichaam.

Volgens een studie van het Max Planck instituut sterft Borrelia af boven een temperatuur van 41,6 Celsius.
De thermolibiliteit van Borrelia werd al in 1996 bewezen in een Scandinavische studie, waaruit ook bleek dat alle Borrelia stammen sterven bij 41,6 Celsius. De thermolibiliteit van de Borrelia bacterie werd ook bewezen in een Scandinavische studie.

Bij hyperthermie maken we gebruik van 41,6 en 41,8 Celsius, liggend op een bank en volledig bedekt door een tent, waarbij intensief worden gecontroleerd door een arts. Tegelijkertijd activeert de verhoogde temperatuur de eigen macrofagen in het lichaam, die vervolgens de bacteriën kunnen elimineren.
https://www.erweiterte-medizin.de/nl/be ... -van-lyme/
Schermafbeelding 2024-05-25 075914.png
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Mvg,
JenA
JJ&A
J.J
User avatar
Peerke
Posts: 4075
Joined: Thu Oct 15, 2015 7:05 pm
Location: West Brabant
Has thanked: 22 times
Been thanked: 128 times

Re: Werken aan je gezondheid, is preppen op je gezondheid.

Post by Peerke »

>40 °C kerntemp. is potentieel dodelijk. Wees er zeer voorzichtig mee. Het dood alles, ook het goede.
Lies live on, and the truth is the victim.
User avatar
SurfEasy
Posts: 703
Joined: Tue Feb 06, 2018 9:44 am
Has thanked: 117 times
Been thanked: 3 times

Re: Werken aan je gezondheid, is preppen op je gezondheid.

Post by SurfEasy »

Gisteren 29-5-2024 begonnen op pitjes 3 stuks van de appels Golden Delicious te eten, meer zit er niet in.
In de Golden Delicious zouden het meeste amygdaline in zitten, namelijk 3,9 mg.
In een perzikpitje van een bittere abrikoos zit ongeveer 20 mg.

En eerst één abrikozen pitje per dag van verse abrikozen, waarom maar één pitje per dag omdat ook wat bewaren voor het momend dat de abrikozen niet meer geplukt kunnen worden het is toch een seisoen product.
Ik weet nog niet hoe of je pitje het beste in de dop kan bewaren en of het ook nog geroosterd moet worden, of dat je ze op olie kan bewaren, en dat de kracht dat langer in stand word gehouden.

Ik heb net een tweede pitje gegeten, voor het warm eten en drink er een beker water bij.
Mocht ik aan peer pitje komen dat bouw ik het heel langzaam op, mischien een pitje per maand tot

Met een bloedonderzoek bleek dat de psa van 0,54 naar 0,40 is gegaan, ik loop niet op de dingen vooruit, maar het geeft de burger wel enige moet, dat is een Nederlandse gezegde.

De abrikoos is ook goed in de EU te planten,

Specificaties van abrikozenbomen
De abrikoos behoort tot de rozenfamilie. Een abrikozenboom kan wel 10 meter hoog worden. Vaak is dit te groot voor de algemene tuin. Daarom wordt de abrikoos boom geënt op een onderstam. Door deze onderstam heeft de boom minder groeikracht. De bomen worden hierdoor meestal niet hoger dan 5 tot 7 meter. Je kan natuurlijk ook altijd zelf de boom kleiner houden door hem te snoeien.

Mijn idee inplaats snoeien zou je ook om de hele dunne takje rvs ringetjes kunnen plaatsen, de plek waar het rvs ringetje zit zal dun blijven en als de tak steeds dikker word zal het een gegeven momend afvallen en er is dat een piep klein wondje als het ware.
Dat is ook mijn idee bij bonzaaiboompjes snoeien.

https://bomendael.com/fruitbomen/abriko ... n%20groeit.
Mvg,
JenA
JJ&A
J.J
User avatar
SurfEasy
Posts: 703
Joined: Tue Feb 06, 2018 9:44 am
Has thanked: 117 times
Been thanked: 3 times

Re: Werken aan je gezondheid, is preppen op je gezondheid.

Post by SurfEasy »

Helaas na jarenlange strijd tegen de Barrett heeft mijn vrouw de strijd tegen deze ziekte verloren, de laatste tijd kan ze vrijwel niets meer eten (((en nu helemaal niets meer))), en het drinken doet ook veel pijn, deze week is er een maag/slokdarm onderzoek gedaan de mag is totaal ontstoken, en de slokdarm is behoorlijk bloederig.
We zijn naar de huisarts gegaan en hebben gevraagd om Nutria voedingsdrank, ze heeft voor een maand een proefpakket gekregen twee keer daags een flesje ze verdraagt alleen maar één soort van de andere krijgt zo ook zuurbranden.
We moeten weer naar de huisarts want twee flesje drinken is veel te weinig een mens moet meer vocht op een dag krijgen en ze verdraagt ook niet meer het gefilterd water en mineraalwater dus denk ik dat infuusvloeistof nog een mogelijkheid is om te drinken, en anders moet ze aan het infuus, dan komt ze wel aan haar vocht maar niet in de maag en slokdarm die krijgen dan te weinig vocht.

Tja wat een groot probleem, waar we niet meer tegen zijn opgewassen, ik sta met de rug tegen de muur, ik vind ook geen oplossing op het internet.
Ze hebben ook stukjes weefsel van de slokdarm en maag genomen, als het maar niet op kanker is uitgelopen, dan hebben we een heel groot probleem, ik kan nog het een en ander slikken/eten om op die manier te proberen van de kanker af te komen maar mijn lief kan dat niet meer.

Dus "Werken aan je gezondheid, is preppen op je gezondheid" werkt niet meer bij mijn lief.

De gezondheid zorg blijft behoorlijk in gebreke, er waren wel mogelijkheden maar de zorgverzekeraars vergoeden steeds minder.
En de zorg gooit er ook steeds meer met de pet ernaar, heel triest maar waar, je weet een gegeven moment niet meer waar je het moet zoeken.
Beste @peerke we hebben door de jaren heen veel aan je gehad, we zijn je daarvoor heel dankbaar.
We voelen ons in de steek gelaten door de zogenaamde samenleving, zoals een liedje,

Het Goede Doel - Vriendschap (1983) • TopPop

Je wordt ook altijd weer afgerekend op wat er vroeger misging, ook al deed je zo je geforceerd je best.
Maar niet door jou beste @peerke, en een paar anderen.

Mvg,
JenA
JJ&A
J.J
Mvg,
JenA
JJ&A
J.J
User avatar
SurfEasy
Posts: 703
Joined: Tue Feb 06, 2018 9:44 am
Has thanked: 117 times
Been thanked: 3 times

Re: Werken aan je gezondheid, is preppen op je gezondheid.

Post by SurfEasy »

Ik eet nu verse abrikozen de pitten laat ik een paar dagen drogen en eet er nu vier/vijf van per dag en drink er ook tegelijk water bij en heb dan vooraf gegeten, dan word het in de maag verdund.

Verse abrikozen wat zit er zoal in:
Zo zit de vrucht onder meer boordevol vitamine E, wat werkt als antioxidant en cellen, bloedvaten, organen, ogen en weefsel beschermt.

Verder bevat een abrikoos de vitamines A, B en C. ,,
Maar ook mineralen als calcium, magnesium, selenium, kalium en fosfor”,
vervolgt Marsman.26 jun 2021

Volgens de gegevens zou Magnesium zorgen dat de calcium in de botten terecht komt in plaats van in het bloed en zachte weefsel, Fosfor, kiezelzuur (silicea) zijn ook een belangrijke stofen voor de botten.
En Magnesium zou ook de plak (cholesterol) in de bloedvaten verwijderen en het verder voorkomen dat de plak zich opnieuw afzet in de aderen.
Als dat echt zo is zou ik door het in nemen van de Magnesium sitraat minder medicatie hoeven in te nemen, maar dat moet ik nog uitzoeken.

Wanneer een hoger risico?
Je hebt een verhoogd risico op hart- en vaatziekten als:

* totaal cholesterol waarde 5 of hoger is.
* LDL-cholesterol waarde 3 of hoger is.
* triglyceriden 2 of hoger zijn.
* HDL-cholesterol lager is dan 1.
Mvg,
JenA
JJ&A
J.J
Post Reply