Welke supermarkt ?
- Peerke
- Has thanked: 38 times
- Been thanked: 157 times
Welke supermarkt ?
Zelf ga ik het meest naar de Aldi in dit stadje.
Ze hebben er van tijd tot tijd leuke aanbiedingen, en veel van hun produkten zijn echt niet slecht. Sterker nog, veel eigen merk komt er gewoon heel goed vanaf. En dat tegen een budgetprijs.
De plaatselijke Jumbo is een ramp. Veel lege schappen en personeel wat met elkaar staat te kletsen.
De Lidl kom ik zeer zelden. Het is er zeer druk (vooral met Polen). Al moet ik zeggen dat het vleeswaar en groenten wel o.k. zijn.
A.H. Daar kom ik eigenlijk alleen als er iets naar mijn gading in de aanbieding is. Overigens is het wel een hele fijne supermarkt.
Altijd vriendelijk en correct personeel. En altijd volle schappen.
Ofwel 1) Aldi 2) A.H. 3) Lidl 4) Jumbo
Ze hebben er van tijd tot tijd leuke aanbiedingen, en veel van hun produkten zijn echt niet slecht. Sterker nog, veel eigen merk komt er gewoon heel goed vanaf. En dat tegen een budgetprijs.
De plaatselijke Jumbo is een ramp. Veel lege schappen en personeel wat met elkaar staat te kletsen.
De Lidl kom ik zeer zelden. Het is er zeer druk (vooral met Polen). Al moet ik zeggen dat het vleeswaar en groenten wel o.k. zijn.
A.H. Daar kom ik eigenlijk alleen als er iets naar mijn gading in de aanbieding is. Overigens is het wel een hele fijne supermarkt.
Altijd vriendelijk en correct personeel. En altijd volle schappen.
Ofwel 1) Aldi 2) A.H. 3) Lidl 4) Jumbo
Lies live on, and the truth is the victim.
- Lewieke
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 8 times
Re: Welke supermarkt ?
Voor mij is er maar één die telt. Colruyt. Voor de meeste artikelen competitief, vers materiaal, weinig gedoe, scherpe prijzen.
Groenten en fruit bij de groentenboer, vlees gewoon bij de plaatselijke slager, meel bij de molenaar, karnemelk van de boerderij.
AH kom ik nooit, al zijn er wel een paar. Een veel te bizar gamma, honderden soorten drop (die niemand hier lust), tientallen soorten pindakaas (aan één heb ik genoeg) en ik ben altijd bang voor bomaanslagen als ik aan de kassa aanschuif. Je ziet nooit wat de getinte dames onder hun zwarte jurken dragen.
L.
Groenten en fruit bij de groentenboer, vlees gewoon bij de plaatselijke slager, meel bij de molenaar, karnemelk van de boerderij.
AH kom ik nooit, al zijn er wel een paar. Een veel te bizar gamma, honderden soorten drop (die niemand hier lust), tientallen soorten pindakaas (aan één heb ik genoeg) en ik ben altijd bang voor bomaanslagen als ik aan de kassa aanschuif. Je ziet nooit wat de getinte dames onder hun zwarte jurken dragen.
L.
- Peerke
@lewieke
Als je het nieuws had gevolgd, is er in dit dorp - eh- klein stadje, een totaal verzet op een AZC wat er dus niet gaat komen.
Hier lopen geen komo zakken rond. Enkel een verdwaalde hoofddoek.
Waarschijnlijk is dit dorp de laatste plek.
Als je het nieuws had gevolgd, is er in dit dorp - eh- klein stadje, een totaal verzet op een AZC wat er dus niet gaat komen.
Hier lopen geen komo zakken rond. Enkel een verdwaalde hoofddoek.
Waarschijnlijk is dit dorp de laatste plek.
Nee hoor, ons dorp telt 0,0 voor zover ik weet....
Nu wonen er ook maar 300 mensen, maar toch....
Is meestal wel een aanleiding voor het COA om er 1000 vluchtelingen te huisvesten... Jammer dan, geen genoeg grote ruimte...

Nu wonen er ook maar 300 mensen, maar toch....
Is meestal wel een aanleiding voor het COA om er 1000 vluchtelingen te huisvesten... Jammer dan, geen genoeg grote ruimte...
- ghostwhiper
- Opperspammer
- Been thanked: 2 times
hier is het dit lijstje
- emte
- lidl
- plus
- aldi
- AH
- jumbo
"god made man but samuel colt made them equal" (colt manufacturing)
"if guns cause crime, then pencils cause misspelled words"
"bolt actions speak louder then words"
The loose canon. A really important collection of words.
"if guns cause crime, then pencils cause misspelled words"
"bolt actions speak louder then words"
The loose canon. A really important collection of words.
-
De moestuin. De wei en het bos.
En ohwja voor de dingen die ik niet zelf kan verbouwen
Biedronka
Lidle
tesco
En ohwja voor de dingen die ik niet zelf kan verbouwen
Biedronka
Lidle
tesco
Even a tiny acorn becomes a mighty oak
No justice , just us
No justice , just us
-
Supermarkten in een straal van 1 km:
2x AH
Jumbo
COOP
MCD
Drik
Plus
Lidl
Aldi
Genoeg keuze, waar ik naartoe ga verschilt, meestal afhankelijk van de aanbiedingen.
2x AH
Jumbo
COOP
MCD
Drik
Plus
Lidl
Aldi
Genoeg keuze, waar ik naartoe ga verschilt, meestal afhankelijk van de aanbiedingen.
Bushcafter? Stuur een PM ;)
-
- Been thanked: 2 times
Hier voornamelijk uit eigen moestuin, eigen eieren met bijbehorende kippen en eigen konijnfok (moet allemaal nog wat beter gemaakt worden door recente verhuizing).
Verder veel van de boer en vlees van vertrouwde fokkers (eigen slacht en uitbening doe ik vaak zelf samen met mijn oom die mij dit nog beter leert doen). Ook de markt is goed bezocht.
Qua supermarkten is het hier primair de Aldi. Daarna komt de rest bij aanbiedingen en de paar producten die ik niet bij de Aldi kan halen of omdat ik de prijs/kwaliteit daar beter vind. Prijzen vergelijken is belangrijk, soms is de AH/Coop/Lidl goedkoper dan de Aldi. Jumbo is mijn minst favoriete winkel hier. Allemaal oortjes in en ze staan met elkander te kletsen terwijl ze jou aankijken. Nope, hier kom ik alleen voor een echt goede aanbieding.
Verder veel van de boer en vlees van vertrouwde fokkers (eigen slacht en uitbening doe ik vaak zelf samen met mijn oom die mij dit nog beter leert doen). Ook de markt is goed bezocht.
Qua supermarkten is het hier primair de Aldi. Daarna komt de rest bij aanbiedingen en de paar producten die ik niet bij de Aldi kan halen of omdat ik de prijs/kwaliteit daar beter vind. Prijzen vergelijken is belangrijk, soms is de AH/Coop/Lidl goedkoper dan de Aldi. Jumbo is mijn minst favoriete winkel hier. Allemaal oortjes in en ze staan met elkander te kletsen terwijl ze jou aankijken. Nope, hier kom ik alleen voor een echt goede aanbieding.
- Peerke
Sinds een aantal jaren zit er hier een Poolse supermarkt in het stadje. Voorheen ging ik daarheen om halve liters zwaar bier. Dat zware bier is me de neus uitgekomen (figuurlijk), want ik vind er nu maar weinig smaak aanzitten. Liever drink ik dan een tripeltje ofzo.
Pasgeleden ben ik er geweest, want ze hebben er een deel van de koeling voor aanbiedingen. Producten die tegen de datum aanzitten en voor 50% van de prijs zijn, en ik haal er regelmatig iets interessants uit.
Maar, verder ben ik erachter gekomen dat de snijwaar en vleeswaar heel erg goed is, en vele malen voordeliger als AH, Jumbo, Lidl of Aldi.
Dat spul haal ik dus dan maar daar.
Groente en fruit haal ik maar bij Lidl, want die is daarin erg goed.
Jumbo en AH, daar kom ik voornamelijk om mijn statiegeld in te leveren. Daar kan ik bijna alles kwijt. En dan haal ik iets wat ze elders niet hebben.
Pasgeleden ben ik er geweest, want ze hebben er een deel van de koeling voor aanbiedingen. Producten die tegen de datum aanzitten en voor 50% van de prijs zijn, en ik haal er regelmatig iets interessants uit.
Maar, verder ben ik erachter gekomen dat de snijwaar en vleeswaar heel erg goed is, en vele malen voordeliger als AH, Jumbo, Lidl of Aldi.
Dat spul haal ik dus dan maar daar.
Groente en fruit haal ik maar bij Lidl, want die is daarin erg goed.
Jumbo en AH, daar kom ik voornamelijk om mijn statiegeld in te leveren. Daar kan ik bijna alles kwijt. En dan haal ik iets wat ze elders niet hebben.
- Peerke
En in deze dure tijden hou ik gewoon alle aanbiedingen in de gaten en haal per supermarkt gewoon wat daar in de aanbieding is. AH en Jumbo zijn fijn omdat ze alle statiegeld slikken en ik er brood of een flesje water kan kopen. AH hier stort het statiegeld tegoed weer terug op mijn rekening.
Soms heeft LiDL leuke aanbiedingen, en Aldi ook. Dan ga ik daarheen. Simpel. Aldi en LiDL hebben geen slechte huismerken maar zijn wel veel voordeliger.
Soms heeft LiDL leuke aanbiedingen, en Aldi ook. Dan ga ik daarheen. Simpel. Aldi en LiDL hebben geen slechte huismerken maar zijn wel veel voordeliger.