Victor Orban for european president!frankheuv wrote:Wauw.., wat een speech van de Hongaarse minister president!
Hij raakt de kern, wat mij betreft.
MUST SEE
https://www.youtube.com/watch?v=EbINrdyAXlE

Victor Orban for european president!frankheuv wrote:Wauw.., wat een speech van de Hongaarse minister president!
Hij raakt de kern, wat mij betreft.
MUST SEE
https://www.youtube.com/watch?v=EbINrdyAXlE
het gaat om een sombere opvang en een meldplicht dus tussen de meldingen in kunnen ze uiteraard vrij hun gang gaan en er een beetje op los roven en aanranden (krijgen toch maar een kort taakstrafje en een cursusje hoe om te gaan met vrouwen)Asielzoekers die zich misdragen, worden in de toekomst in een aparte opvang gezet. Het kabinet is al aan de slag gegaan met het creëren van deze ’aso-azc’s’.
vindt het een beetje laf om eerlijk te zijn.Voor EU-burgers, asielzoekers en studenten geldt de integratieverplichting niet.
Het is beter dan niets... Maar met de mentaliteit van de probleemgevallen,Lewieke wrote:Eindelijk voorwaarden en beperkingen in Vlaanderen :
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... erug.dhtml
eerste klas zat vol en je laat ze natuurlijk niet economy klas reizen.Maandag werd aangekondigd dat er 34 Syriërs zouden komen. De drie anderen konden dinsdag om praktische redenen niet meteen mee,
Eenvoudiger dan Lego. Zó noemen de Nederlandse uitvinders hun doe-het-zelfwoning voor vluchtelingen: met slechts vier basisonderdelen kan een nieuwkomer binnen een paar uur zelf een compleet huis optuigen.
In één vrachtwagen passen bouwpakketten voor 36 woningen. Sanitaire voorzieningen moeten wel apart bijgebouwd worden. Geschatte prijs per pakket: 5000 euro.
blijkbaar heeft @vheeswijk toch iets meer een vooruitziende blik dan de veiligheidsdiensten want ze geven toe.vheeswijk wrote:Ik heb een diepgaande studie gemaakt over de verkrachtingsgolf door moslim migranten in Europa
De massale incidenten in Keulen tijdens de jaarwisseling waarbij tientallen vrouwen bij het station seksueel werden lastig gevallen en beroofd, waren niet te voorzien. De politie beschikte over geen enkele aanwijzing dat er iets ophanden was, zei de leider van de politie-inspectie in de deelstaat Noordrijn-Westfalen dinsdag.
Scholen hebben dringend geld nodig van het ministerie van Onderwijs voor het bieden van taallessen aan asielkinderen. Scholen die asielkinderen opvangen en gemeenten dragen nu een flink deel van de kosten, blijkt uit een enquête van de PO-Raad onder tweehonderd schoolleiders die speciale taallessen bieden.
maar dit vind ik helemaal grof schandalig.Vorig jaar gingen er 5800 asielkinderen voor het eerst naar de basisschool, dit jaar zijn dat er nog eens tussen de 10.000 en 14.000.
VELE autochtone kinderen krijgen niet de zorg in het speciaal onderwijs maar voor de asielkinderen word 126 miljoen euro voor geregeld (uitgaande van de 14.000 x 9000 euro)Een kind plaatsen in een speciale taalklas kost 9.000 euro. Dat is vergelijkbaar met de kosten van een kind in het speciaal onderwijs dat daar minimale zorg nodig heeft
vooral dit dikgedrukte stukje is geweldig.Twaalf EU-lidstaten hebben nog geen bijdrage geleverd aan het opgerichte fonds om de situatie en opvang van vluchtelingen in Turkse opvangkampen te verbeteren. Dat blijkt woensdag uit een eerste evaluatie van de voortgang van het migratiepact dat de EU met Turkije sloot om het vluchtelingenvraagstuk het hoofd te bieden.
het verdrag word in brussel gesloten en belgie betaald niet meeHet gaat om Oostenrijk, België, Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Griekenland, Litouwen, Malta, Polen, Roemenië, Slovenië en Spanje.
ghostwhiper wrote:
het verdrag word in brussel gesloten en belgie betaald niet mee
De terugkeer van asielzoekers uit veilige landen loopt hopeloos achter. Honderden van dit soort migranten houden bedden bezet in de opvang, terwijl ze eigenlijk zo snel mogelijk teruggestuurd moeten worden.
stelling van de dag http://www.telegraaf.nl/watuzegt/256803 ... ers__.htmlUit cijfers van Veiligheid en Justitie blijkt echter dat er nog steeds veel meer van deze kansloze migranten blijven dan dat er weggaan.
Het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) heeft vorig jaar miljoenenblunders gemaakt. Aannemers werden voorgetrokken. Ook stonden geschikte locaties leeg, terwijl voor de opvang in grote evenementenhallen de hoofdprijs werd betaald.
Hierbij is de belastingbetaler voor ten minste 20 miljoen euro gedupeerd, blijkt uit onderzoek van De Telegraaf.
heb hier gewoon geen woorden voor, autochtonen die dit land hebben opgebouwd krijgen geen thuiszorg meer terwijl ze dit nodig hebben ivm bezuinigingen maar voor de asielzoekers word geld over de balk gesmeten.De eigenaar van het gebouw kreeg geld om het te verbouwen voordat het COA zou huren. Deze renovatie had alleen aanbesteed moeten worden. Nu dit niet is gebeurd, kunnen concurrerende aannemers rechtszaken aanspannen.
zodra je een extreem links knuffelaartje bent die vooroverbukt of de benen spreid voor de islam dan is er niets aan de hand maar als je ook maar nadenkt over het slechte van de ideologie dan ben je gelijk een terrorist zo ongeveerDe gemeente Hulst en de politie zijn op zoek naar de mensen die de afgelopen maand op meerdere plekken stickers met rechts-extremistische uitingen hebben geplakt op verkeersborden en straatmeubilair. Volgens een woordvoerster van de Zeeuwse gemeente gaat het om tientallen stickers met teksten als Close the borders, Protect Europe en Eigen volk eerst.
ghostwhiper wrote:ik dacht dat ik gewoon rechts was maar blijkbaar ben ik extreem rechts....