Ondertussen zijn de eerste walnoten aan het vallen ! De hazelnoten zullen ook wel rijp zijn, al heb ik die nog niet echt veel gezien.
De hop dit jaar is heel zwak van smaak, of hij is nog niet rijp genoeg.
Eten, het ligt gratis op straat !
- Peerke
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 161 times
Re: Eten, het ligt gratis op straat !
Dus op tijd piepers geraapt. Want vandaag valt er (veel) regen en morgen ligt alles te verrotten op het land.
Lies live on, and the truth is the victim.
Het rapen van aardappelen, uien, noten, bramen en bessen doe ik al van jongs afaan.
TOLERANCE IS SUICIDE
Het ligt inderdaad gratis op straat,alleen je moet er aan geraken.
Op de e40tig vandaag een ree,twee kilometer voor drongen richting brussel dood tussen de vangrail.
Op de e40tig vandaag een ree,twee kilometer voor drongen richting brussel dood tussen de vangrail.
Dat is jammer 20kg vlees dat hangt te rotten.
Lees , schrijf en prep verder .
- Peerke
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 161 times
Het is nu eind januari 2017.
Ik doe nog steeds met mijn voorraad ui en aardappels die ik in augustus ofzo geraapt heb.
De aardappels die ik geraapt heb, lenen zich uitstekend voor stamppot of bakken. Voor frituren zijn ze niet goed.
Dus binnenkort weer stamppotje maken, met Hema rookworst en zuurkoolspek van de slager er in.
Ik doe nog steeds met mijn voorraad ui en aardappels die ik in augustus ofzo geraapt heb.
De aardappels die ik geraapt heb, lenen zich uitstekend voor stamppot of bakken. Voor frituren zijn ze niet goed.
Dus binnenkort weer stamppotje maken, met Hema rookworst en zuurkoolspek van de slager er in.
Lies live on, and the truth is the victim.