nee hoor, niet uitgekeken.
ik heb regelmatig gekeken hoor!
ik was eerst druk bezig met de 'toekomst'
me profileren als wild-pluk deskundige op social media...
bezig met het opzetten van verkoop van zelf gemaakte gezonde kruidenthee etc.
sommige opzetten zijn gelukt, andere gefaald. thats life...
Manlief heeft twee hart aanvallen gehad en pas na negen maanden een goede ingreep gehad. nu een lang herstel.
dochter woont weer thuis na een nare relatie.
en nog meer shit. halelujah!
helaas heb ik nu zelf alle natuur kennis en kracht voor mezelf nodig. ik heb sinds een tijdje een agressieve vorm van borstkanker.
geen boehoe voor mij hoor...ik sta er sterk in.
wel raar hoor...ik ben zo lang zo gezond bezig en dan tóch kanker krijgen....maar ja, het kan helaas de beste overkomen

ik heb gekozen voor het beste van twee werelden. de reguliere en fyto geneeskunde.
dus een krankzinnig zware chemo kuur aangevuld met natuurlijke medicatie om de bijwerkingen van de chemo te bestrijden.
nu krijg ik een lichtere kuur waar ik nog tien weken aan vast zit. natuurlijk aangevuld met natuurlijke preparaten om mijn weerstand en kracht niet helemaal te verliezen.
na de kuur een operatie en dan nog bestraling. de fyto therapie wordt dan gefocust op herstel.
en in het voorjaar ga ik flink ontgiften!
nadeel: herstel kan wel een jaar of meer duren.
en ik mag niet afvallen dus ik vreet me te pletter om maar op gewicht te blijven...
voordeel: ik heb voordat ik al mijn haar zou verliezen een geweldige hanekam laten knippen en scheren!
nu heb ik een geheel kale kop maar dat is verrassend fijn en heb geen kapperskosten!
en ik krijg nu eindelijk de borstverkleining waar ik toch al aan dacht....
ik vraag niet om aandacht of meelijden, daar ben ik gewoon te nuchter voor.... al kan een klopje op mn schouder nooit kwaad.
dit is de eerste keer dat ik dit deel op het net en ben van plan hier weer stukjes over planten te posten.
ik ben tegenwoordig op de gekste momenten wakker dus heb tijd over....
see you all soon!