Wir shaffen das ! Dacht het niet ....Bobo wrote:Ik kreeg dit filmpje te zien. Zat geschokt te kijken terwijl ik het allemaal wel wist.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6695011 ... orten.html

Wir shaffen das ! Dacht het niet ....Bobo wrote:Ik kreeg dit filmpje te zien. Zat geschokt te kijken terwijl ik het allemaal wel wist.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6695011 ... orten.html
Wist wel dat ik op je kon rekenen!vleermuis wrote:i got yourSix Bro
Donjon Nunc aut nunquam
Hij plaatst hier die linkjes zodat je snel toegang hebt tot informatie waarvan hij denkt dat die zinvol is.PieterEulie wrote:Welja vheeswijk, dump maar weer eens een linkje. Zoals je een hoop linkjes neerflikkert. Maar wat wil je eigenlijk zeggen?
Er zijn meer users die linkjes neerplempen en verder niets zeggen. Welke mening wordt er wijzer van?
Ik zie graag die linkjes! Hoe meer informatie je kan krijgen hoe beter je voorbereid je kan zijn!PieterEulie wrote:Welja vheeswijk, dump maar weer eens een linkje. Zoals je een hoop linkjes neerflikkert. Maar wat wil je eigenlijk zeggen?
Er zijn meer users die linkjes neerplempen en verder niets zeggen. Welke mening wordt er wijzer van?
Wat @Donjon en @wodan zeggen kan ik me volledig bij aansluiten.PieterEulie wrote:Welja vheeswijk, dump maar weer eens een linkje. Zoals je een hoop linkjes neerflikkert. Maar wat wil je eigenlijk zeggen?
Laat degene die een linkje plaatst er eerst maar een mening over geven of vertellen waarom hij dat linkje plaatst.wodan wrote:Geef anders eens jouw mening over de inhoud van één of meerdere van de linkjes zou ik zeggen
Bedankt voor je mening over de linkjes.PieterEulie wrote: Laat degene die een linkje plaatst er eerst maar een mening over geven of vertellen waarom hij dat linkje plaatst.
Voor als je zin hebt jouw mening over de inhoud te geven, twee linkjes:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2473 ... ren__.html
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2473 ... ten__.html
Dat van het halal eten kan ik ergens nog wel inkomen. Dat is hetzelfde als een Jood niet koosjer eten geven of een Veggie verplicht vlees te laten eten. Alle 3 onzin natuurlijk, maar he, wie ben ik om ze eetgewoontes op te leggen. Ik ga toch ook niet voor de Mc staan om iedereen die een Mc-niet-te-vreten wil hebben weg te sturen?Bobo wrote:Mijn mening: de wereld op zijn kop. Vluchten snap ik, zeiken over wifi, tv, niet halal eten, de smaak van de spullen die mensen bij de voedselbank graag zouden willen ontvangen gaat er bij mij niet in. Zoals een gezegde: kindjes die vragen worden overgeslagen.
Daar dacht ik meer aan de voedselpakketen die bij de grens aan werden geboden. Of water flessen spa en pakken barleduc die worden weggegooid. Ik snap dat er geen broodjes varkensvlees geserveerd dienen te worden voor iedereen, maar om te rellen omdat de chistelijke vluchtelingen wel varkensvlees eten .........Repelsteeltje wrote: Dat van het halal eten kan ik ergens nog wel inkomen. Dat is hetzelfde als een Jood niet koosjer eten geven of een Veggie verplicht vlees te laten eten. Alle 3 onzin natuurlijk, maar he, wie ben ik om ze eetgewoontes op te leggen. Ik ga toch ook niet voor de Mc staan om iedereen die een Mc-niet-te-vreten wil hebben weg te sturen?
Neen, dit blijft niet duren, dat klopt. Oorlogjes zijn er al in de vorm van clashes met de ordediensten. De dag dat gewone burgers zeggenPeerke wrote:Krijgen we een burgeroorlog binnen 1 jaar ?
Dit kan niet goed gaan.
Ja, maar ook de Nederlanders en de Vlamingen (Belgen) kunnen zich organiseren en groeperen.wodan wrote: Neen, dit blijft niet duren, dat klopt. Oorlogjes zijn er al in de vorm van clashes met de ordediensten. De dag dat gewone burgers zeggen
dat het genoeg is geweest en er met een bulldozer door rijden of zo, dan is het pas echt erg. Maar er zijn nu al gewone wijken waar de
immigranten de plak zwaaien en waar ordediensten (en ook hulpdiensten) niet meer komen...
Wanneer is genoeg genoeg is altijd een vraag.