De schimmige kanten van de Oranjes

Zaken en gebeurtenissen die specifiek gelden voor Nederland.
Post Reply
kwakster
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

De schimmige kanten van de Oranjes

Post by kwakster »

Interessante website: https://paleishuistenbosch.nl/
Echte vrijheid wordt altijd genomen, nooit gegeven.

Peerke
Has thanked: 25 times
Been thanked: 31 times

Re: De schimmige kanten van de Oranjes

Post by Peerke »

Laat ik zeggen dat ik al vele jaren geen fan ben van die familie. Verder onthoud ik me van commentaar, maar je kunt het dus wel raden.
Lies live on, and the truth is the victim.

Hulstkoning
Has thanked: 2 times
Been thanked: 17 times

Post by Hulstkoning »

Een koning als Staatshoofd heeft wel wat. Al heb ik wel steeds meer moeite met de hoogte van hun bijstandsuitkeringen. Dat mag wat mij betreft behoorlijk naar beneden worden bijgesteld. Al zou ik daar wat minder moeite mee hebben als hij Rutte en companen eens zou uitnodigen op het paleis om hen met de vuist op tafel als volgt eens flink toe te spreken: " stelletje ongelooflijke lamlullen, jullie hebben ons mooie Nederland naar de kloten geholpen. Vandaar dat ik moet ingrijpen. Als eerste wil ik dat we uit de E.U. stappen. Verder wil ik geen niet Westerse allochtonen in de tweede kamer. Denk dient dan ook per direct te worden opgeheven en alle buitenlanders in dienst van de overheid per direct ontslaan. Sterker nog, binnen een jaar tijd wil ik dat alle niet Westerse allochtonen teruggekeerd zijn naar hun Heimat. Om dit te verwezenlijken dienen jullie de dienstplicht in ere te herstellen. Zo niet, dan regel ik met mijn vriend Putin dat jullie de rest van jullie leven in de zoutmijnen van Siberië te werk gesteld worden. En Rutte, het lachen zal je vergaan want vanaf nu neemt Geert Wilders jouw plaats in. Sterker nog, ik zal je op grond van de krankzinnigenwet handelsonbekwaam laten verklaren zodat we al die miljarden die je aan Macron en de overige ordinaire schooiers cadeau hebt gedaan, alsnog terug kunnen krijgen. Begrepen? "

Met zo'n koning zou ik geen problemen hebben met de hoogte van zijn uitkering.

Candyman
Has thanked: 3 times
Been thanked: 12 times

Post by Candyman »

Vergeet het maar @Hulstkoning
Zijn adviseur is zelfs een Marokkaan.
https://indignatie.nl/2019/08/16/koning ... -outaklla/

Peerke

Post by Peerke »

Er is een zogenaamde corona crisis in het land gaande, maar zij pakken het vliegtuig en gaan naar Griekenland op "vakantie".
Ze ontvluchten daarmee gewoon het land in deze crisistijd.
Ze hebben al eerder laten zien dat ze dat doen. Dat was in mei 1940 toen ze naar Engeland vluchtten en daarmee feitelijk afstand hebben gedaan van de troon.

Hulstkoning
Has thanked: 2 times
Been thanked: 17 times

Post by Hulstkoning »

Candyman wrote:
Sun Oct 18, 2020 7:06 am
Vergeet het maar @Hulstkoning
Zijn adviseur is zelfs een Marokkaan.
https://indignatie.nl/2019/08/16/koning ... -outaklla/
Ik verwacht niets van hem. En in maart verwacht ik ook niet dat Geert Wilders aan de macht gaat komen. De hele situatie in den lande blijft voorlopig doorsudderen. Uiteindelijk bepaalt het volk wat er dient te gebeuren. En de revolutie is in volle gang en helaas kun je die niet forceren. Maar dat er een ommekeer gaat komen ben ik van overtuigd. En dat zal iet beperkt blijven tot Nederland.

Peerke

Post by Peerke »

Hulstkoning wrote:
Sun Oct 18, 2020 7:50 pm
Ik verwacht niets van hem. En in maart verwacht ik ook niet dat Geert Wilders aan de macht gaat komen. De hele situatie in den lande blijft voorlopig doorsudderen. Uiteindelijk bepaalt het volk wat er dient te gebeuren. En de revolutie is in volle gang en helaas kun je die niet forceren. Maar dat er een ommekeer gaat komen ben ik van overtuigd. En dat zal iet beperkt blijven tot Nederland.
Zolang ik 90% in de supermarkt met een luier voor de smoel zie lopen <waar de overheid het nog adviseert, en niet verplicht> ben ik bang dat Nederland compleet verloren is.

Ik zie zelfs jonge kinderen op straat met zo'n vod op, terwijl er in de buitenlucht NIKS aan de hand is.

Post Reply