Prachtige foto ze mooi in beeld gebracht.
((Haha ik ben weg van messen, en hele goede producten, ik zou het mes zo willen aanschaffen

.))
Ook handig als je zelf reparaties of verbeteringen kan aanbrengen.
Zo dacht ik bij het geweldig mes om zelf nog een kleine aanvulling te maken als ik de mes voor mijn vrouw zou kopen.
Want de vrouwe hand is vaak kwetsbaarder dan de werkhand van een man.
Ik zou een los stukje materiaal maken wat mooi past op de plek waar de lemmet heeft gezeten in open toestand, het stukje stevig materiaal de zelde vorm geven op de handvat, ter opvulling aangenaam als je het mes veel moet gebruiken om bvb hout te snijden om blaren te voorkomen.
Op de bijgewerkte foto zie je de groene streepjes waar het dan zou komen.
Het rode streepje geeft het gaatje aan weer in je een borg pennetje of zo kan plaatsen om het stukje materiaal vast te zetten, voor het momend van gebruik.
2024-03-03 (2).png
Ik zal later nog proberen om de Engels tekst met Google te vertalen, heb geen Engels op school gehad een hogere opleiding zat er niet in door omstandingheden in het gezin, waar ik nog steeds de gevolgen van draag, maar dat even terzijde.
Ik heb het vertaald knap werk wat je weer hebt gedaan zou ik de mes kopen laat ik het door jouw verberteren, dat is je zeker toe vertrouwd, haha ik denk niet dat je daar op zit te wachten, een handig mens heeft vaak te veel dingen die hij zou willen verbeteren
Ik zie zeker uit naar het volgen project, of aandeel van je.
Bedankt dat je het forum er weer mee hebt verrijkt, geweldig.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.