De voltallige pvv is wel bijna altijd compleet aanwezig, Respect daar voor.
Het COA en de eigenaar van het park ontkennen inmiddels dat het "incident" zich heeft voortgedaan.FincaInSpanje wrote:Ze vreten gewoon dure koi uit een siervijver, gewoon omdat het kan kennelijk.
COA ontkent koikarpermaal
ik meen me dit nog te herinneren om verveling tegen te gaan.maar volgens het COA wordt er op het park niet gebarbecued en beschikken vluchtelingen ook niet over het materiaal om vis te vangen.
Asielzoekers Oranje mogen vissen
Directeur Henk Mensinga van de Hengelsportfederatie werd deze week door het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) benaderd. ,,Enkele vluchtelingen in Oranje willen graag vissen. Toen is hun verteld dat je daar in Nederland een vergunning voor nodig hebt. Vervolgens heeft het COA ons benaderd met de vraag of wij niet een paar vispassen op naam van het COA konden uitgeven'', vertelt hij.
Het lijkt mij dat wat de asielzoekers in oranje krijgen de asielzoekers in zeeland dat ook krijgen.Ook wil de federatie dat er deugdelijk visgerei in Oranje voorhanden is. ,,Zodat mensen niet binnen de kortste keren gaan roepen dat het niet deugt wat de vluchtelingen doen'',
anders zou het coa aan het discrimineren zijn uiteraard