Wel of geen camo? Waarom die camo of juist die effen kleur?
Mixen of juist niet?
De reden hier achter is dat ik de laatste tijd ben na gaan denken over de verschillende lokaties in mijn regio in tegenstelling tot mogelijk BIL lokaties van anderen en potentiele BOLs.
Zo heb ik voor de urban omgeving mijn uitrusting aangepast van zwart naar coyote/olive drab. Zwart is vaak te donker dus steekt het juist af. Verder mixen van vale kleuren lijkt mij juist een inopvallende combinatie WSHTF.
Voor de mogelijk BOLs heb ik een set multicam en een set digital woodland/flecktarn. De multicam werkt goed in een meer zanderige omgeving en ook goed in combo met de coyote/licht bruin. De digital woodland/flecktarn zijn in beboste lokaties vaak een voordeel. (Getest tijdens airsoft, paintball, scouting en camperen)
Tevens bezit ik diverse kleuren poncho's, waaronder mijn favoriet russische night camo. (Heb ik ook volledige kledingsets van) Deze antraciet / zwarte camo is imo lekker onopvallend (van een afstand valt het niet op) en niet te donker om een zwart gat te vormen in de omgeving. En ik vind het er gewoon gaaf uit zien dus de bedrijfskleding gaat ook zo worden

Just my 2 cents