Op 14 januarie as zal ik een operatie ondergaan.
Om een lang verhaal vrij kort te houden gaan ze via mn neus een boring maken naar mn voorhoofd omdat zich daar de laatste 20 jaar een ophoping heeft voorgedaan van ''slijm'' dat nu verhard zit en tegen de hersenen zit te duwen.
Hopend dat de operatie lukt (alternatief is schedel terug open maken...vroeger gehad en dat wil je echt niet meemaken !! ) zal ik toch een revalidatie in acht moeten nemen en deze serieus opnemen ook.
Dat is ook de reden van mn afwezigheid hier de laatste weken. Mijn excuses daarvoor maar wel te begrijpen denk ik.
Ik zit natuurlijk op van de zenuwen want ik heb eigenlijk al meer dan mn part gehad op dit gebied vroeger door een zwaar verkeersongeval..
Soit , mn jeep staat nu volledig zoals gepland en mn citroën Nemo heb ik verkocht..te veel km en te veel werk aan.
Als Jeeper kon ik niet anders natuurlijk dan als 2e wagen een Suzuki Samurai op de kop te tikken gekeurd...
Dus deze gaat volledig in Camou kleur

Dit was even ter zijde

Als volwassen mens heb ik natuurlijk mn zaken geregeld mocht in het ALLERSLECHTSTE GEVAL !!!!!!!! de operatie verkeerd lopen.

Ik zal dus nog een tijdje hier afwezig zijn...gewoon innerlijke rust nemen en alles nu gewoon laten afkomen tot de 14e.
Dus mensen ...allereerst mn allerbeste wensen voor het jaar 2016 en moge alles komen wat het hart belieft .
Groet Tom en tot een paar weken....
Cya aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllll