Ik zag geen "Petroman" in onze ledenlijst, zit die hier onder een andere naam of istie d'r helemaal niet hiero?
Zag vandaag namelijk zo'n petroleumstel, maar zonder die lonten.
Zijn die lonten nog ergens (makkelijk) te verkrijgen?
zoeen:

grt,
Ik merk ook in de 2dehands winkeltjes, dat de prijzen op zulk soort dingen echt gekke prijzen worden gevraagt.EVA wrote:yups, ik ben geïnteresseerd. mits de prijs ok is natuurlijk. zelfs estafettewinkels hebben tegenwoordig door dat die dingen wel wat waard zijn....
dat zou ik helemaal te gek vinden, thanx!Plaag wrote:Ik merk ook in de 2dehands winkeltjes, dat de prijzen op zulk soort dingen echt gekke prijzen worden gevraagt.
Heb 1 afgelegen winkeltje die onlangs een 2 tal van deze stellen had verkocht voor 5euro.
Dus zal ik morgen tot bij die man gaan en zeggen dat als die er nog zulk soort tegen komt, ze opzij zet voor mij.
Die op dat industrieterrein? Dat zijn gegarandeerd oplichters! Eigenaar is namelijk de gemeente zelf. In een werkplaats eindje verderop worden een aantal mensen aan het werk gezet met behoud van uitkering, en die meubels worden dan voor veel te veel geld daar zonder probleem verkocht aan rijke lui die zo denken ecologisch bezig te zijn.EVA wrote:in Leeuwarden in de estafette winkel vragen ze er al snel 25 euro voor...
ja dat zou kunnen...dat is de enige kringloopwinkel die ik daar weet te vinden.Repelsteeltje wrote:Die op dat industrieterrein? Dat zijn gegarandeerd oplichters! Eigenaar is namelijk de gemeente zelf. In een werkplaats eindje verderop worden een aantal mensen aan het werk gezet met behoud van uitkering, en die meubels worden dan voor veel te veel geld daar zonder probleem verkocht aan rijke lui die zo denken ecologisch bezig te zijn.
Doe in mijn geval maar een euro per jaar dan @Roel...Roel wrote:Tja, 25 euro is misschien wat aan de prijzige kant, maar als het een echt goed exemplaar is...
Maar stel je bent nu 30 jr oud. En je mag misschien wel 80 worden... Dan is 25 euro niet veel voor iets dat jou in principe ruimschoots kan overleven.
Een paar dubbeltjes per jaar, ach, geen slechte investering zou ik denken. Wij hebben i.i.g. de nodige stelletjes staan voor een evt. crisis..
stoofpotjes maken daar lenen ze zich heel goed voorJarv wrote:... en dan eens bekijken wat ik er eigenlijk in hemelsnaam mee aan moet