Indien het lukt wel, anders nietEVA wrote:Probeer je me nou echt op de kast te jagen grapjas?

Indien het lukt wel, anders nietEVA wrote:Probeer je me nou echt op de kast te jagen grapjas?
Mururoa heet dat atol.Repelsteeltje wrote:De fransen hadden toch zo'n leuk atol-eilandje waar ze in de '90 jaren atoomproeven deden? Daar is vast nog wel een plekje vrij voor de gelukzoekers.
zowel dat artikel als diverse twitterberichten spreekt over een waarschuwing richting de gemeente.bij een terrein in Enschede waar een asielzoekerscentrum wordt gebouwd, is vrijdagavond brand gesticht. De brandweer rukte uit om de stapel brandende autobanden te blussen. Er zijn geen verdachten opgepakt
vrij baan om de rubberboot in de kofferbak van de kameel te laden en richting de turkse riviera te trekken dus.In Syrië is om middernacht (plaatselijke tijd) de "beëindiging van vijandelijkheden" ingegaan. Die moet de humanitaire hulp en vredesbesprekingen in de vijf jaar durende burgeroorlog mogelijk maken. Het was niet meteen duidelijk of alle partijen die dat hebben toegezegd zich aan de gevechtspauze houden
Enkele uren nadat in Syrië een staakt-het-vuren was ingegaan, is een autobom ontploft. Staatsmedia meldden dat bij de explosie in de provincie Hama zeker twee mensen om het leven zijn gekomen.......
Bij een aanval in bergen ten noordoosten van de Syrische havenstad Latakia en vlakbij de Turkse grens zijn drie doden gevallen.
De criminaliteit misschien wel maar niet de kosten.Lewieke wrote:In West Vlaanderen wordt erg kort op de bal gespeeld. Door de massale politie-aanwezigheid daalt de criminaliteit.
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-damm ... -a2630047/
sunwebbaas Gert De Caluwe wrote:er worden ’zonder winstoogmerk’ nog twee hulpvluchten van Schiphol naar Lesbos uitgevoerd. „Medio maart moeten we deze luchtbrug vroegtijdig stoppen, omdat er grotendeels leeg wordt gevlogen.”
Ik denk dat ze heel wat meer reisjes verkopen wanneer ze vragen om mensen die vluchtelingen helpen terugsturen. Count me in.ghostwhiper wrote:hulpreisjes naar lesbos zijn geflopt omdat er te weinig interesse is
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2528 ... opt__.html
Bij mijn weten zijn er in mijn deel van Vlaanderen nog geen soortgelijke initiatieven. Dat neemt niet weg dat de interesse in de sportclub waar ik lid ben fenomenaal toegenomen is. Zelf sta ik een aantal nieuwe leden bij om sneller wegwijs te raken. Die leden zijn vanzelfsprekend gelijkgezinden.Jarv wrote:Hej,
Wat betreft die zich misdragende 'vluchtelingen' ..... d'r is in Finland een burgerwacht clubje opgericht genaamd "Soldiers of Odin" die zich inzetten om de eigen bevolking te beschremen.
Ze stellen in hun regelement dat overreactie en extremisme van de leden niet getollereerd wordt en men zich dient te gedragen, maar wel hun eigen bevolking dient te verdedigen.
Niet uitzetten??? ik wil een zwitsers referendum hier over.In de stroom vluchtelingen uit Syrië zijn zeker twintig verdachten van oorlogsmisdaden naar Nederland gekomen. Zij kunnen niet worden uitgezet
ik wist dat er weer eisen kwamen.ghostwhiper wrote:griekenland word straks wel afgestoten door hun idiote eisen terwijl ze niets te eisen hebben.
van mij part schuiven we frontex een grens op.De snel groeiende hoeveelheid vluchtelingen waarmee Griekenland te kampen heeft, is aanleiding voor de regering in Athene om de Europese Unie om 470 miljoen euro hulp te vragen. De kern van het probleem is het feit dat buurland Macedonië slechts enkele honderden migranten per dag binnenlaat
Indien dit verhaal klopt:Repelsteeltje wrote:Maar gelukkig is er geen enkele vorm van hardhandige, gestoorde manipulatie van die gelukszoekers om Europa binnen te komen:
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... abies.html