Reviews genoeg op het internet te vinden.
Net 1 dag in mijn bezit en het is een fantastische daypack voor alles. Met 24 liter groot genoeg en niet te klein.
- 1 voorvak met compartimenten voor kleine en grote dingen
- 1 hoofdvak met diverse compartimenten
- 1 zijvak voor een standaard fles
- 1 vak bovenop voor bv een zonnebril.
- 1 handgreep bovenop om te tillen.
- lashing punten onderaan om iets te bevestigen.
- molle webbing aan voor- en zijkant
- 2 draagbanden met extra schouderoppervlak voor draagcomfort. Geen heupgordel maar mis je niet.
- ruimte voor een hydratatiepack met een opening ervoor
- zeer prijsgunstig.
Met extra korting is dit voor 32 euro een zeer aan te bevelen daypack.
Ben ik iets slechts tegengekomen ? Nog niet. Behalve dat de borstclip zwaar sluit, wat ik maar positief vind.
SOG Ninja tactical daypack
Re: SOG Ninja tactical daypack
Weer een mooie aanschaf @peerke.
Ik heb een ander probleem net als jij heb ik twee rugzakken een kleine en een 75 L, best al zwaar in gepakt beiden kan ik ze in nood niet dragen, en dan heb ik nog een schouder tas met belangrijke spullen er in haha ja wel wat overbeladen als het er op aan komt, dat is ontzettend lastig, eerlijk gezegd weet ik me daar geen raad mee.
En dan heb ik het nog niet eens over een nog missende plek voor de eenvoudige slaapzakken, en een matje om op te slapen hebben we niet een tentje helemaal niet dat hebben we een keer verkocht en er nog een goede prijs voor gekregen het waren bijzondere goede oppompbare Karsten tenten, maar te zwaar om mee op pad te gaan.
Ik heb een ander probleem net als jij heb ik twee rugzakken een kleine en een 75 L, best al zwaar in gepakt beiden kan ik ze in nood niet dragen, en dan heb ik nog een schouder tas met belangrijke spullen er in haha ja wel wat overbeladen als het er op aan komt, dat is ontzettend lastig, eerlijk gezegd weet ik me daar geen raad mee.
En dan heb ik het nog niet eens over een nog missende plek voor de eenvoudige slaapzakken, en een matje om op te slapen hebben we niet een tentje helemaal niet dat hebben we een keer verkocht en er nog een goede prijs voor gekregen het waren bijzondere goede oppompbare Karsten tenten, maar te zwaar om mee op pad te gaan.
Mvg,
JenA
JJ&A
J.J
JenA
JJ&A
J.J
- Peerke
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 161 times
Re: SOG Ninja tactical daypack
Dit is de opvolger van mijn Deuter TransAlpine 24. Die Deuter weegt leeg een keer zo zwaar. Het volume van beide tassen zijn gelijk, maar in de SOG is het veel meer gesorteerd. Iets wat mijn voorkeur geniet boven losgestort in een paar vakken.
Lies live on, and the truth is the victim.