Over chloordioxide

EVA'S homemade Eden
Post Reply
kwakster
Been thanked: 98 times

Over chloordioxide

Post by kwakster »

In Duitsland wordt chloordioxide vrij algemeen gebruikt om de toxische effecten van zowel het spike-eiwit als het mRNA in de Covid-prikken te bestrijden (en ook diverse andere gezondheidsproblemen zoals kanker).
In Nederland echter is dit product nog grotendeels onbekend.

Mocht iemand van jullie om welke reden dan ook geïnteresseerd zijn in CDS (chlorine dioxide solution), begin dan met het bekijken van deze video van de Duitse arts Andreas Kalcker, waarin hij uitlegt wat chloordioxide is en wat het voor je kan doen:

Echte vrijheid wordt altijd genomen, nooit gegeven.
kwakster

Re: Over chloordioxide

Post by kwakster »

Dit is de 1 liter fles chloordioxide-oplossing, compleet met druppelaar, welke ik op Amazon.de heb besteld:

Image

Dit product werd me aangeraden door een Duitse kennis, die het al een aantal jaren continu gebruikt (net zoals blijkbaar nogal wat andere Duitsers met kanker en "vermoedelijke" vaccinatieschade).
Zoals je op het etiket kunt zien is het een 0,3% CDS-oplossing, en ik betaalde er ~30 euro voor inclusief verzendkosten van Duitsland naar Nederland.
Bewaren doe je dit het beste op een koele en donkere plek (bv de koelkast). want chloodioxide is gevoelig voor licht en temperatuur.

Ik begon met 10 druppels CDS in 1 liter Berkey-gefilterd water en dronk dat in kleine hoeveelheden elk uur van de dag tot de fles leeg was, de volgende ochtend maakte ik een nieuwe fles, enzovoort gedurende een week.
Op dit moment ben ik bezig met 3 x per dag wat hogere doseringen om te zien wat ik hiervan merk.

NB: de passende hoeveelheid CDS lijkt in elk geval ten dele af te hangen van de bestaande gezondheidssituatie van de persoon in kwestie.
Mensen met bijvoorbeeld uitgezaaide kankersoorten beginnen vaak met hogere doseringen.

Meer informatie alsmede testimonials op dit Engelstalige forum over chloordioxide:https://mmsforum.io/goto/index
kwakster

Post by kwakster »

kwakster

Post by kwakster »

Resultaten tot nu toe:

- Mijn inwendige oogontsteking in beide ogen (anterior uveïtis) is momenteel met ongeveer 90% gedaald, wat voor mij heel erg belangrijk is.

- Hoewel niet zo groot als met niacine (meer dan 10 punten), heeft chloordioxide ook een verlagend effect op mijn oogdruk (openkamerhoekglaucoom) van nog eens 5 punten (ongeveer, dit hangt ook af van het type medische oogdruppels dat ik gebruik.
Maar ook heel erg belangrijk voor me.

- Mijn nierfunctie was vorig jaar al verbeterd door het gebruik van niacine (eGFR van 59 naar 75), en dit jaar verbeterde de chloordioxide e.e.a nog verder (eGFR van 75 naar 84).
Dit effect van zowel de niacine als het chloordioxide kwam als een verrassing, ook voor mijn huisarts.
Zijn assistente maakte ook een computergrafiek van deze significante vooruitgang in nierfunctie, en zij beschouwen het als vrij ongebruikelijk, aangezien de nierfunctie normaal gesproken alleen maar afneemt met de leeftijd.
Post Reply