Kans wrote:
Ik ben erachter gekomen dat ook de meeste 'experts' bv huisartsen voor 99% enkel kunnen herhalen wat ze geleerd is. En dat bv iets als colloidaalzilver niet bij die opleiding voorbij komt.
In het kort als je echt met medicijnen aan de gang gaat moet je er wel rekening mee houden dat het al snel ingewikkeld wordt en potentieel, of mischien zelfs vaak, meer risico's met zich meebrengt dan oplossingen.
De verkeerde antibiotica toepassen of een allergie niet snel herkennen kan best desastreus zijn.
Ik heb het geluk om redelijk open met artsen te kunnen discusseren maar ben dus ook daar tegen best wel veel vooroordelen of kortzinnige gedachtes aangelopen.
Een dokter of arts, denk ook aan een dierenarts in je prepperskring is wel echt aan te bevelen.
Voor kennis maar zeker voor toegang tot not over the counter medicijnen al snel een vereiste...
Prep ze,
K a n s
het is niet mijn bedoeling om een complete huisapotheek aan te leggen, gewoon een basis waar iedereen wat mee zou kunnen.
ik mis de medische kennis om veel verder te gaan dan dat...
gaandeweg heb ik zelf een aantal ziekten gehad waar ik zeker wel mee aan de slag zou kunnen.
voor zover ik begrepen heb zijn antibiotica maar enkele jaren houdbaar.
daarom 'fake' ik om het jaar een keel of longontsteking.
Mijn huisarts, waarmee ik het uitstekend kan vinden, weet dat ik een 'voorbereider' ben en volgens mij ziet hij het een en ander door de vingers.
misschien prept hij zelf ook, wie weet....
Helaas heb ik naast mijn huisarts weinig contact met hoger medisch opgeleide mensen.
ik ken verpleegsters zat maar vaak weten zij nog minder dan ik!
Toen ik nog een kind was dacht ik dat dokters een soort tovenaars waren die alles over het menselijk lichaam wisten.
nou, dat valt tegen hoor...
Als de poep écht tegen de ventilator slaat zullen we allemaal moeten beseffen dat bepaalde ziekten en verwondingen weer tot de dood zullen leiden.
net zoals het 100/200 jaar geleden gebeurde....
mocht het zover komen heb ik nog altijd wat natuurgeneeswijzen.
ik zal me nog eens inlezen over colloidaalzilver...