Hoeveel wil je er kwijt? K wil persé confituur maken en de kinderen + hond snoepen ze ook af, dus moet m'n productie opdrijven

De paprika's zou ik wel gaan oogsten. Eventueel 1 á 2 nog wat langer laten hangen om daar straks zaden van te winnen.DonTor wrote:Er hangen momenteel nog een 10-tal paprika's aan de struikjes, wat denken jullie? Oogsten of laten hangen?
Ik heb ze niet direct van doen, maar 'k zou niet willen dat er beginnen te rotten.
Wel jammer dat dit soort pompoenen niet eetbaar zijn.FincaInSpanje wrote:@Flos heeft het toch maar weer voor elkaar gekregen met zijn pompoenen.
http://www.ad.nl/bizar/belgische-pompoe ... ~a76a97ee/
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
niet bang voor de vogelgriep?Flos wrote:Ik heb zo een 7m2 tuin bakken. Daar was alles uit geoost wat mogelijk was op 6 knolselders na. Nu ik heb een deel van mijn pluimvee wat meer beloop gegeven. Namelijk mijn fazanten. Die hebben alle onkruidjes op gegeten. Zal mij minder moeite kosten om de bakken om te spitten in de lente.
wat ga je doen DonTor?DonTor wrote:Vandaag een plannetje gemaakt voor het komende seizoen.
Zo krijg ik al een beetje een inzicht in wat waar kan komen en kan ik de beschikbare ruimte beter benutten.
Onderstaande staan al op de planning:EVA wrote:wat ga je doen DonTor?
Idd, de uien stonden nog niet op de lijst. Prei heb ik nog nooit gedaan. Mss ook wel een goeie om te doen.Flos wrote:@Don Tor mooie lijst. Maar ik zou er nog een paar ui soorten aan toevoegen en prei en selder.
Kan dat ook buiten? Welke temperaturen?Peerke wrote:Leuk om thuis binnen gember te kweken.
nee wil niet buiten. tis hier te koudJobs wrote:Kan dat ook buiten? Welke temperaturen?